היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

איזי שירצקי: זאת בושה, פשוט בושה איך שנראינו"

אחרי שזכתה בתואר אליפות היסטורי בעונה שעברה, עירוני קריית שמונה קיוותה לסיים את העונה עם גביע המדינה אחרי שהעפילה למשחק הגמר מול הפועל רמת גן, אך האורדונים היו אלו שהניפו את הגביע לאחר ניצחון 2:4 בפנדלים ו-1:1 בתום 120 דקות.

קריית שמונה הייתה זו שעלתה ליתרון מוקדם, לאחר ששמעון אבוחצירא הכניע את איתי ארקין בדקה ה-17. אך רמת גן התעשתה ועומר בוקסנבוים השווה בדקה ה-52, לאחר יציאה לא טובה של דני עמוס. שחקני קריית שמונה לא כיבדו כראוי את טקס חלוקת הגביע ורבים מהם עזבו לפני ההנפה של תמיר בן עמי.

הבעלים איזי שרצקי היה עצבני במיוחד בסיום, ותקף את השחקנים: "זו בושה. פשוט בושה איך שנראינו. לקבוצה שנראית ככה לא מגיע לשחק באירופה, אמרתי את זה גם לשחקנים".

שיר צדק התייחס לתחושות לאחר המשחק: "ברור שמאכזב להפסיד בגמר גביע בעיקר בפנדלים אבל אם נסתכל על המשחק אני חושב שלא הבאנו את היכולת שלנו, הקבוצה בכלל לא הייתה קרובה ליכולת הרגילה שלה מאד מאכזב, פנדלים לא משנה איך היית ואיך שיחקת זה עניין של ריכוז וביטחון חבל מאד שנכשלנו בזה".

"עברנו עונה ארוכה בסופו של דבר נשארנו בלי כלום מאמין שהכול לטובה מה שצריך לקרות קורה אני לא אבטל ברגע בגלל שהפסדנו את כל העונה, עברנו עונה ארוכה קרוב ל-60 משחקים שיחקנו בליגה האירופית היינו מרחק יריקה מליגת אלופות, ברור שמסתיים בטעם של אכזבה אבל אנחנו קבוצה חזקה ומועדון חזק אנחנו נרים את הראש ומאמין שנמשיך להגיע להישגים ולהיות בצמרת של הכדורגל הישראלי".

לא חושב שזלזלנו ברמת גן קרה כאן המקרה כמו שקרה מול מכבי חיפה שאנחנו קיבלנו גול והשתחררנו זה בדיוק מה שקרה להם, לא הכנו את עצמנו לתרחיש הזה שאנחנו יכולים להוביל 1:0 בדקה מוקדמת, אני חושב ששער שני היה מסיים את הסיפור אבל ההיסטוריה נכתבה אחרת.

על הקהל הצפוני שהגיע לנתניה ועודד ללא הפסקה אמר צדק: "רוצה להגיד מילה טובה קהל מאד התרגשתי ועוד הרבה שחקנים התרגשו מאכזב מאד לשלוח אותם כל הדרך הארוכה ככה הביתה אני מקווה שבעתיד יהיה לנו ביחד איתם עוד הרבה רגעים משמחים"

אולי יעניין אותך

Bottom ad