היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אלעד ארליך ז"ל יקיר ענף הזית לשנת 2013

ד"ר עדי נעלי, מנהל ענף הזית במועצת הצמחים אמר בטקס כי "אלעד ארליך נבחר ליקיר הענף על כך ש תמך רבות בענף, בחיזוק קשריו עם המכללה, וראה בענף הזית נושא חשוב. אלעד קידם וחיזק את קורס גידול הזית בתל-חי בריכוזו המקצועי של ד"ר פתחי עבד אלהאדי, קורס חשוב שהעמיד תלמידים רבים ונתן דחיפה ארצית לנושא.

כידוע, ענף הזית עבר משבר וידע ימים קשים, אולם אלעד הוא מאלה שהאמין בענף גם בזמנים קשים. לאור מצבו הלא פשוט של הענף דאז, זה נשמע קצת הזוי, כשלפני כשנתיים וחצי, ביקשתי מאלעד שיארגן גם לנו כנס מקצועי, מדעי, כמו שארגן לענף היין המסודר, האיכותי, שאליו שאפנו להדמות אולם אלעד שהכיר בחשיבות הענף, קח את האתגר, הוביל את הנושא בגדול ובעזרתם של טלי, תחי ואחרים ביצענו כנס מרשים ואיכותי שקידם תנופה מקצועית בענף, מה שהייתה חשובה מאד. חשיבותו של כנס זה שנוצר יש מאין, בזכותו של אלעד, הייתה גדולה לענף הזית ולדרכו המקצועית. המשכנו עם אלעד במסורת הכנס גם בשנה שלאחר מכן בכנס הזית השני ובהשראת כנסים אליו צמחו בענף גם אירועים נוספים. התנופה המקצועית שהודגשה שם, ממשיכה לדחוף את הענף קדימה גם היום. גם השנה אנו ממשיכים ומקיימים את הכנס השלישי, לראשונה בלי אלעד.

ענף הזית היה קרוב לליבו של אלעד והוא עזר וליווה אותנו בתמיכה, בעצה ועם תכניות משותפות נוספות שנגדעו באיבן. על כך מוענק לאלעד ארליך ז"ל תואר יקיר ענף הזית. בעצב רב נקטע הכל, אלעד יצא בבוקר בדרכו למילואים ונהרג במכוניתו ע"י נהג שלא עצר באדום. אלעד השאיר אחריו משפחה כואבת, הורים, אח אחות, בן קטן ורעיה בהריון שתלד בת שלא יזכה להכירו. אבל אנחנו זכינו להכירו ועל כך אנו מוקירים תודה".

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad