היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"אנחנו רחוקים 180 דקות מהחלום הכי גדול שלנו"

גם מאמן הקבוצה גילי לנדאו התרגש בסיום ועבר שחקן שחקן כדי ללחוץ לו את היד ולהעניק חיבוק חם עם מחמאות ואמר לשחקנים: כל הכבוד שעשינו את זה ובעיקר שעשינו את זה ביחד, אני גאה בכם".

הבעלים איזי שירצקי שרווה נחת מהקבוצה בימים האחרונים אמר בסיום המשחק: "היה לילה מאד מרגש שמשדרג את המועדון, מגיע לגילי ולכל הצוות המקצועי, המנהלתי והרפואי כל הכבוד. נמשיך לעבוד ולהיות צנועים. נצטרך לעבוד קשה כדי להגיע לבית האלופות, זו משימה קשה אבל אפשרית".

שחקני ק"ש יקבלו כל אחד מהם מענק עלייה מכובד של 10.000 יורו נטו ועוד 5.000 יורו ברוטו. כעת עיני האלופה הישראלית נשואות להגרלה שתיערך ביום שישי בשעה 13:00, הקבוצות האפשריות הן: פ.צ באזל, אנדרלכט, סלטיק, באטה בוריסוב, דינמו זאגרב.

לא רק נחת ושמחה יש לשירצקי, בעקבות ההעפלה לשלב הבא המועדון הבטיח לעצמו הכנסה של 2.1 מליון יורו בתוספת 260 אלף יורו מענק עלייה לכל אחד מהשלבים ששוחקו עד כה). אם הקריה תודח בפלייאוף האלופות, היא תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית (ותבטיח הכנסות של לפחות עוד מיליון יורו). שלב הבתים בליגת האלופות יהיה שווה 7.2 מיליון יורו לפני מענקי נקודות וחלוקה יחסית בהכנסות מאופ"א.

רוצ'ט: "הרגשה של היסטוריה עם המועדון"

הקשר אדריאן רוצ'ט שבישל את השער לברק בדש התייחס לתחושות ביום שאחרי ואמר לוואלה! ספורט: "התחושות הן מדהימות, הרגשה של לעשות היסטוריה עם המועדון, להגיע לזירה האירופאית ולהוכיח את עצמנו. אומנם לא הברקנו במשחק אתמול אבל התוצאה הכי חשובה והשגנו אותה".

לגבי היריבה העדיפה בשלב הבא אמר רוצ'ט: "כרגע אין העדפה ליריבה, אם נודה באמת אני בטוח שרוב הקבוצות ירצו לקבל אותנו קבוצה אנונימית".

דני עמוס: "אנחנו המומים מהכל, יש תחושה שזה לא אמיתי"

דני עמוס המצוין עדיין לא כל כך עיכל: "אנחנו קצת המומים מהכל, יש תחושה שזה לא אמיתי וזאת חוויה מטורפת, זה היה אחד המשחקים הקשים שלנו ולמרות זאת הצלחנו לעבור של. שמח שיש פה חבורה של גברים, הייתה שמחה ענקית בחדר הלבשה".

גם השוער התייחס לקבוצות שיכולות להזמין להם ההגרלה: "לא יודע מול איזה קבוצה נשחק אבל ברמות האלה זה באמת כבר לא משנה כי כל הקבוצות מצוינות. ננוח קצת מהכל וכבר ביום שבת יש לנו משחק".

ברק בדש: " הבאנו כבוד למדינה ולקריית שמונה והיד עוד נטויה"

כובש השער ברק בדש התעורר לבוקר מרגש ואמר: "זאת הרגשה מדהימה, עשינו משהו מדהים והיד עוד נטויה. זה חלום שמתגשם בשבילי, הבאנו כבוד למדינה ובמיוחד לקריית שמונה, היסטוריה! אנחנו רחוקים 180 דקות מהחלום הכי גדול שלנו אבל זה הולך להיות קשה מאד. אני עדיין לא כל כך מכיר את הקבוצות בשלב הבא, נחכה להגרלה ונקווה שהיא תהיה כמה שיותר קלה".

שמעון אבוחצירא: "אי אפשר לתאר במילים את התחושות"

החלוץ שמעון אבוחצירא התייחס אף הוא לרגעים המאושרים: "זאת תחושה מדהימה שאי אפשר לתאר במילים, הרגשה מדהימה. הייתה לנו מטרה וזה לעבור ועמדנו במשימה".

על הסיכויים להגיע לשלב הבתים של ליגת אלופות אמר החלוץ: "זה כבר שלב של קבוצות ברמה הגבוהה של אירופה. אנחנו תמיד מאמינים שאפשר להמשיך קדימה, אבל צריכים לעבוד הרבה יותר קשה ואני מקווה שנעשה את זה".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad