היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אפקט 5 דקות האחרונות

 

 חמישיית הפתיחה של קריית שמונה כללה את גלעד לופו, דן קסלר, צחי רודה, יאיר ביטון, ואבי טקיאר.פתיחת המשחק נראתה מבטיחה כאשר חיפה שומרת בהגנה אזורית לא איתנה ומשאירה את שחקני קריית שמונה לקרש סל קל או לקליעות 3 חופשיות, אבי טקיאר פתח בשלשה שהרימה את הקהל הרב גבוה אל על, יריב אורן שנכנס 5 דקות מהפתיחה השתלט על המשחק ואף קלע 2 שלשות רצופות לקראת סוף הרבע שהסתיים ב- 18-15 למקומיים.

כנראה שחיפה שמרה כוחות למחצית השנייה כי לרבע השלישי החלו לרוץ האורחים ולהראות שקבוצה מהארצית לא תצא פראיירית למרות שהגיעו רק 6 שחקנים, גם ניסיונות של אבי טקיאר שקלע 4 שלשות ברבע ו- 8 סה"כ במשחק ואפילו 5 אסיסטים ברבע (10 סה"כ) של יאיר ביטון הנפלא לא הספיקו כי ההגנה קרסה ותוצאת סיום הרבע בישרה רעות כי היה זה ההובלה הראשונה של האורחים מאז פתיחת המשחק, 65-64 לחיפה.

הרבע הרביעי היה נדנדת סלים והגנה לוקה של 2 הקבוצות שהיה נראה שקריית שמונה מבצעת עבירות רבות והן התחילו להצטבר כאשר יריב אורן במשחק נפלא יחד עם אלירן שמעוני שנלחם לאורך כל המשחק קיבלו עבירות טכניות מטופשות ויצאו עם 5 עבירות, ומנגד לחיפה נשרקו 10 עבירות לאורך כל המשחק, היה נראה פשוט לא הגיוני יחד עם זאת שהשופטים מנסים להעביר מסר כלשהוא לשחקני קריית שמונה ולא לשרוק דברים ברורים, 5 הדקות האחרונות של הרבע האחרון היה נראה שמשחקים 2 קבוצות תחתית מליגה ב' והשופטים פשוט רצו ללכת הביתה ולהתכרבל בשמיכה, הרבע והמשחק הסתיים בתוצאה די מאכזבת עבור המארחים 93-88.

קהל של 80 איש שמגיעים פעם אחר פעם לבית הפועל, צועקים, מעודדים, מתופפים, והיו חלק אינטגרלי מהמשחק שהיה ברובו ברמה גבוהה.

קלעים: אבי טקיאר 25 (8), דן קסלר 14 (8 ריב'), יאיר ביטון 14 (שלשה אחת, 10 אס', 7 ריב'), יריב אורן 13 (2), אלירן שמעוני 10 (1), נמרוד חזיזה 6 (9 ריב'), יואב סלמה 4, טל בשירי 2.

מצטיין: דן קסלר, הביא איתו את כל הארסנל שיכלנו לבקש ממנו, הגנה עיקשת על השחקן המרכזי של חיפה, בהתקפה תנועה בלי כדור מדהימה וסיומות של קרש סל, לא כפה על עצמו יותר מדי ושיחק ברוגע הנפשי שרק הוא ניחן בו.

לסיכום: היה זה משחק בונוס עבור קריית שמונה שהייתה חייבת לנצל את הסגל הקטן של האורחים, אם הקריה הייתה עוברת אותו אז הביטחון היה בשמיים אך לצערנו הניסיון הכה חזק הפעם ושלח את דודו סלמה וקבוצתו לעשות שוב פעם חושבים. מנגד היה זה יפה לראות את הקריה לא נשברת ומסיימת בהפרש חד ספרתי, כל ההפסדים שלה עד כה הסתיימו בהפרשים דו ספרתיים. טל בשירי: "המשחק היה אצלנו בידיים ופשוט בעטנו בדלי, הסיבות והתירוצים הם רבים אך צריך לבוא בטענות רק לעצמנו, אנחנו מסתכלים קדימה לעבר הליגה ו- 2 המחזורים הקרובים שלנו מאוד קריטיים ואם נצא עם ניצחון אחד מתוך שניהם יהיה זה פוש בשבילנו לקראת הבאות"

לקראת שבוע הבא: קריית שמונה יוצאת למשחק חוץ הכי קשה שהיה לה עד כה, הביטחון ורמת המשחק של הקריה עלתה מאוד עם חזרתו של נימרוד חזיזה, אך יהיה דרוש מכל שחקן שעולה למגרש את ה- 200% שלו בשביל לעבור את המשוכה הקשה הזו.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad