היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אקדמיה בכיכר סוגרים, פותחים שנה

אקדמיה בכיכר היא פרויקט חברתי-אקדמי שצמח ממאהל המחאה בקריית שמונה, ומטרתו לייצר ולהפיץ ידע שיחבר בין אנשים מקהילות שונות וידע-מחולל עשייה. במהלך השנה שחלפה התקיימו באזור עשרה קורסים, רובם בקריית שמונה, בעזרת מומחים-מתנדבים מהמכללה האקדמית תל-חי, מיג"ל והקהילה המקומית. בעוד שבועיים, כולם מוזמנים להנות מכיבוד מפנק, הרצאות, פוסטרים, ואף להתנסות בעשייה מחקרית-קהילתית: דיגום מדעי של איכות מי הנחל, כתיבת וקריאת שירים על אמהות, דיונים על אלטרמן ויהדות, קיימות בגליל, אבולוציה, ציורי קיר, סינגור עצמי ועוד ועוד.

עם רדת האור יוקרן סרטון לסיכום קורסי תשע"ה ויתקיימו שתי הרצאות קצרות. אריק דיין, מנכ"ל מפעל עמיעד ידבר על "דרך המים, שותפות ומובילות בצפון הארץ קהילה, אקדמיה ותעשייה" וד"ר אמיר גולדשטיין, מרצה במכללת תל חי, ידבר על "נחל זהב בלב הקהילה: מבט היסטורי".

לסיום, עם היין, הגבינות והידע החדש שהצטבר, נקיים מעגלי שיח בנושא שיעסקו בהמשך הפעילות של אקדמיה בכיכר והאופן שבו אקדמיה בכיכר יכולה להיות פלטפורמה לקידום האזור. המסקנות והרעיונות שיועלו במעגלים ינחו את המשך תכנון פעילות "אקדמיה בכיכר" בשנה הבאה, כי צודקת האימרה שידע הוא כוח, אך גם צודק המשפט: לא עלייך המלאכה לגמור, ולא זכותך היא להיבטל ממנה.

אירוע סיום השנה יתקיים ביום שלישי בעוד שבועיים, ה-14.7. בשעה 19:00 יתקיים בפארק הזהב בקריית שמונה. המכללה האקדמית תל-חי מזמינה את תושבי האזור להגיע ולקחת חלק באירוע.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad