היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אראל מרגלית וקרן JNF: נשקיע במאמץ ליצירת מקומות תעסוקה חדשים בקריית שמונה

ראסל רובינסון מנכ"ל קרן JNF: "השותפות בין הקהילה היהודית של קרן JNF לבין יזם בסדר גודל של אראל מרגלית לבין עיריית קריית שמונה עם הנהגה צעירה, ייצר סיפור חדש לקריית שמונה".

קפיצת מדרגה נוספת לקריית שמונה – עיר של יזמות: משלחת של כ-100 תורמים של קרן JNF בראשות ראסל רובינסון הגיעה לביקור מיוחד בקריית שמונה כדי לחשוף מנהיגים יהודים בולטים, למהלך שמובילה עיריית קריית שמונה יחד עם היזם אראל מרגלית להפיכת העיר קריית שמונה למוקד פודטק בינלאומי שייצר מקומות עבודה איכותיים עבור צעירי העיר המתגוררים בקריית שמונה ובגליל וגם לצעירים שיחזרו הביתה.

ראש עיר אביחי שטרן, סגן ומ"מ ראש העיר אופיר יחזקאלי יחד עם היזם ד"ר אראל מרגלית נפגשו בפאב הקשיו בעיר, כדי לקבל עדכון על התקדמות המהלך ובמרכזו הפיכת העיר למוקד יזמות וחדשנות.

יו"ר יוזמה לאומית ד"ר אראל מרגלית, ראש העיר וסגנו הציגו את שני המהלכים שמקודמים ממש בימים אלה: האקסלרטור הראשון בגליל והאב לעסקים קטנים שעתיד להיפתח בעוד כחודש וחצי.

האגף לתעשייה, עסקים ותיירות בעירייה הציג התקדמות משמעותית מול חברות פודטק הבוחנות להעתיק פעילות לאזורי התעשייה של קריית שמונה, זאת בעזרת תמריצים ייחודיים המוענקים לחברות פודטק שיעתיקו פעילותם לקריית שמונה כגון: 35 אחוז סבסוד של משכורות העובדים עד משכורת של 10 אלף דולר בחודש, קרקע בחינם, 90% סבסוד עלויות פיתוח ועשרות מיליונים לטובת שיווק, מחקר ופיתוח.

במקביל, בימים אלה, מקדמים עיריית קריית שמונה, יוזמה לאומית בהובלת אראל מרגלית וקרן JNF, את האישורים האחרונים לקראת תחילת בניית רובע הפודטק בעיר. מדובר בקומפלקס של 3,700 מטר שיכלול חממה טכנולוגית, סטארטאפים, מעבדות חדשנות, מרכז מצוינות לנוער ועוד.

 

ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן: "יחד עם השותפים שלנו אנחנו מייצרים סיפור ונרטיב חדש לעיר ולאזור. סיפור שמחבר בין עיר של יזמות לבין אזור שלם של חדשנות. המטרה המרכזית של כולנו היא לייצר מקומות עבודה איכותיים לצעירים שיגרמו למשפחות צעירות לבחור לגור בקריית שמונה ובאזור.

אני רוצה  להודות לשותפים שלנו JNF בראשות ידידינו ראסל רובינסון, לארגון יוזמה לאומית בראשות האיש והחזון אראל מרגלית ולמשרד הכלכלה בראשות השר אלי כהן על עבודה משותפת לקידום העיר והאזור. החלום שלי הוא להחזיר לקריית שמונה ולגליל את חברי הילדות שלי, החברים שלמדו איתי בתיכון, איתם שירתי בצבא ולמדתי באוניברסיטה. כל מהלך במסגרת המהפכה שאנו מביאים לעיר מקרב אותנו עוד צעד ליעד הנכסף שזוגות צעירים יחליטו להקים את ביתם בקריית שמונה והאזור. קריית שמונה מרחב של הזדמנויות – זו לא רק סיסמא, זה הנתיב שבו אנו צועדים להגשים כדי ליצור, כדי שיהיה בקריית שמונה עתיד טוב יותר לכולנו".

מ"מ וסגן ראש העיר והממונה על הפיתוח הכלכלי בעיריית קריית שמונה אופיר יחזקאלי: "יצירת מקומות תעסוקה איכותיים ופיתוח כלכלי שמייצר סיפור חדש לקריית שמונה ולאזור הם אתגר אמיתי. אני שמח על השותפים האסטרטגיים שעובדים איתנו ומודה לאגף תעשייה, עסקים ותיירות על כל הפעילות בנושא והמאמץ הרב שהם משקיעים במימוש החזון והפיכת החלומות והתוכניות שלנו למציאות".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad