היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ארוחת צהריים חמה לילדי הגנים ותלמידי בתי הספר היסודיים כבר בשבוע הראשון של הלימודים

 

ראש העיר ניסים מלכה: "בקריית שמונה ההשקעה בחינוך ילדינו היא לא סיסמא, אלא מחויבות עמוקה שלנו לילדינו ולהורים היקרים שנותנים בנו את אמונם שנה אחר שנה. זו הסיבה שהחלטתי יחד עם סגניי וחברי להנהלת העיר על הפעלת  חוגי  קרב  ופרויקט ההזנה כבר בשבוע הראשון של הלימודים. החלטה זו באה מתוך רצון להקל על ההורים ולאפשר לכלל התלמידים ליהנות מארוחה חמה ומזינה וללמוד בראש שקט".

למרות שעל פי החוק, הרשויות מחויבות להעניק הזנה החל מה-21.10.17,  החליט ראש העיר כי ילדי קריית שמונה לא ימתינו חודשיים, אלא יהיו הראשונים בארץ שייהנו ממפעל ההזנה.

על מנת שנוכל להיערך באופן מיטבי ליום הלימודים הארוך שמופעל כבר ב-4.9.17, החליטה הרשות לאפשר לכלל התלמידים בגנים ובבתי הספר היסודיים ליהנות מארוחה חמה החל מיום  שני ה- 4.9.17.

בשבוע זה יוכלו התלמידים וההורים להחליט האם הם מעוניינים בהמשך ההזנה או אם לאו.

ההזנה בתאריכים 4-6-7.9.17 ייחשבו כימי ניסיון לכלל התלמידים.

החל מתאריך 10.9.17 ייקחו חלק במפעל ההזנה תלמידים שנרשמו לתכנית.

הורים שלא מעוניינים לקחת חלק בפרויקט מתבקשים לחתום על טופס ויתור שיחולק בבתי הספר  ולהגישו עד יום 7.9.17  למזכירות בית הספר.

הורים  המעוניינים  שילדיהם ישתתפו בפרויקט ההזנה וייהנו  מארוחה חמה  מדי יום מתבקשים להסדיר את התשלום באגף הגבייה בעיריית  קריית שמונה במהלך השבוע הראשון של הלימודים.

מדובר בתשלום  שנתי ע"ס 888 ₪ עבור הזנה למשך כל שנת הלימודים!

הסדרת התשלום היא תנאי הכרחי להמשך ההשתתפות בפרויקט ההזנה.

הנחות יינתנו בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד החינוך.  טפסי בקשות להנחה ניתן להגיש בבתי הספר בצרוף 3 תלושי שכר אחרונים של שני בני הזוג וצילום תעודת זהות. משפחות חד הוריות מתבקשות לצרף אסמכתא על גובה המזונות או לחילופין אסמכתא על גובה קצבה. עצמאיים המעוניינים בהנחה, מתבקשים לצרף שומה מרשות המיסים בישראל לשנת 2016.

ראש העיר: "אני מבקש להדגיש כי לא יהיה ולו ילד אחד שלא יוכל להשתתף בפרויקט ההזנה בשל קושי כלכלי של הוריו. עיריית קריית שמונה מתחייבת להעניק מלגה והנחה לכל מי שיעמוד בקריטריונים על פי חוזר מנכ"ל משרד החינוך".

הממונה על החינוך בעיר הרצל בן אשר: "אצלנו באגף החינוך וברשות לא מכירים את המושג 'אחרי החגים'. מבחינתי כשמתחילים את השנה צריך להעניק לילדינו את כל התנאים כדי להצליח. להעניק זאת מההתחלה ולא אחרי חודשיים כפי שמאפשר לנו החוק. אני גאה להיות שותף למערכת מיוחדת שחרטה על דיגלה את המצוינות והדאגה לכל ילד וילדה".

מנהלת אגף החינוך סיגל כהן: "החלטנו לפתוח את השנה בצורה המיטבית ביותר, לאפשר לתלמידים להתרכז בלימודים ולהקל על ההורים במאמץ של הכנת ארוחת צהריים מדי יום לילדיהם. השקענו רבות בשיפור מערך ההזנה והקמנו מנגנונים של פיקוח על טיב ואיכות המזון. כאמא לילדים אני מאמינה כי הפעלת פרויקט מפעל ההזנה כבר בשבוע הראשון של הלימודים תקל על הורים רבים ויאפשר להם להתפנות לשגרת יומם ללא דאגות".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad