היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ביקור פורה לסגן שר השיכון והבינוי היום בקצרין בירת הגולן

סגן שר השיכון והבינוי, ז'קי לוי ערך ביקור מקצועי בקצרין. דימי אפרצב ראש המועצה ליווה את סגן השר ופמלייתו וציין: "מאז אישור החלטת הממשלה להעצמת קצרין בשנת-2014, מועצת קצרין רצתה לטפל בשיקום השכונות הוותיקות ביישוב, אך משרד השיכון לא היה ערוך לכך. עם כניסתם של שר השיכון והבינוי יואב גלנט וסגן השר ז׳קי לוי לתפקיד נושא שיקום השכונות שב וחזר לסדרי עדיפויות המשרד. אני שמח שהטיפול האישי של קברניטי המשרד בקצרין מאפשר לנו גם ליהנות מהפרויקט. בקרוב ייחל הביצוע.

סגן השר ג'קי לוי הגיע היום לקצרין וראה במו עיניו את המקום. הייתה  זו הזדמנות להודות לו באופן אישי על רגישות חברתית וחברות אמת בשם כל תושבי קצרין".

סגן שר הבינוי והשיכון, ח"כ ז'קי לוי: "בביקורי בקצרין, שמחתי לראות מועצה מקומית פורחת, צומחת, נקייה ומטופחת, אשר משנת 2013 ועד היום רושמת זינוק אדיר במגוון תחומים ובהם שיווק מגרשים, היתרי בניה, מקומות תעסוקה, פתיחת עסקים, מגרשים ששווקו לצרכי תעשייה וכמובן בעליה חדה של 32% במספר התושבים שמספרם עומד כעת על כ-8,300. מטרת הסיור הייתה להירתם למשימות חשובות בנושאים רלוונטיים למשרד הבינוי והשיכון, שאותם רוצה ראש המועצה, ידידי דימי אפרצב ליישם בכדי שיתנו מענה לצפי של כ- 17,000 תושבים שעתידים להתגורר בה עד לשנת 2027. זכיתי לסקירה מקיפה מצד גורמי המקצוע ונתתי את הבטחתי לראש המועצה וצוותו כי אני נרתם למשימה המחייבת – העצמת קצרין ומינופה בכדי שתמשיך להתפתח בקצב מרשים ובמגוון רחב של תחומים.

ברצוני לשבח את עבודתו המרשימה של ראש המועצה, דימי אפרצב, אין ספק שהעמל הרב והיום יומי משתלם כשחוזים בפירות ההצלחה. המשיכו להאיר את קצרין. יישר כח."

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad