היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ביקש להתקשר מהנייד, וברח עם הנייד

"במחירים של היום, אפשר לקבל נייד ושיחות ללא הגבלה בגרושים. למה לגנוב?", אמרו לבחור.

בהמשך התקבלה תלונה מעובדת באחת החנויות שבו סיפרה על צעיר שהגיע לחנות עם אופנים ואיים על המוכרת עם מספריים בבדיקת מצלמות המותקנות בחנות נקלט המאיים צעיר המוכר מהעיר.

מאוחר יותר באותו הערב הצעיר אותר בביתו אולם סרב לפתוח את הדלת לשוטרים. הוא פתח את הדלת בסופו של דבר לאחר ששוכנע שמצבו יחמיר. הוא יצא אל השוטרים, ויחד הם צעדו לתחנה.

בתחנה הוא נחקר והכחיש את המעשים המיוחסים לו למרות הצילומים והנייד שנתפס בביתו.

מדובר בצעיר בעל עבר מגוון המוכר לשוטרים. בדיון בהארכת מעצרו ביהמ"ש התרשם השופט ממצבו הנפשי של הצעיר ושלח אותו לבדיקה והסתכלות לחמישה ימים אם הוא בכלל כשיר לעמוד לדין.

 

 

 

תקפת! לא תקפתי!
במוצאי שבת התלוננה צעירה תושבת העיר על כך שבן זוגה תקף אותה גרם לה לחבלה ובכלל, טענה, "בתקופה האחרונה בן זוגי תוקף אותי ומאיים עלי וגורם נזק לרכושי מספר פעמים".

הצעיר נעצר בחקירתו והכחיש את המיוחס לו, מעצרו הוארך עד ליום רביעי השבוע. הוא נעצר אחר שהוגש נגדו כתב אישום לבימ"ש שלום צפת. החשוד יהיה במעצר על פי החלטת השופט עד להודעה חדשה.

 

פרצו למועדון במקום לשחק בו

בתחילת השבוע התקבלה תלונה בתחנה על פריצה למועדון נוער בקריית שמונה. הטיפול באירוע הועבר לידי חוקרי הנוער בתחנה,  החקירה הובילה לכיוון 5 קטינים בני 12 עד 14 אשר נחקרו, הודו ושוחררו בתנאים מגבילים. "במקום לפרוץ למועדון, תבואו, תשחקו ותיהנו מהמשחקים. למה לפרוץ?", אמרו/שאלו החוקרים את הקטינים.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad