היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ברק בדש: "אנחנו חולמים כל שבוע מחדש"

– ברק המקום הראשון קורץ מתמיד, הכל תלוי רק בכם.

"כן זה נכון, הגענו למצב שאנחנו לא תלויים באף קבוצה. בשבועות האחרונים יצא מצב שהפועל ת"א משחקת אחרינו ואנחנו מחכים שהם יאבדו נקודות, אבל זה לא קרה והם לא הפסיקו לנצח ככה שביום שני הכל תלוי רק בנו".

 

– במשחקים האחרונים נראה כי אתם מתקשים לפתח את המשחק שלכם, אם להגדיר את זה פחות יכולת יותר אופי?

"בתקופה האחרונה אנחנו לא מציגים את היכולת שאפיינה אותנו לפני אבל אנחנו מביאים איתנו לב גדול ואת הביחד וזה מספיק גם אם זה ל-1:0 קטן. אני חושב שבמחצית הראשונה בעכו כן הצלחנו להציג כדורגל יפה ואטרקטיבי אבל ב-2:1 נסוגונו קצת אחורה סה"כ זה טבעי כי רצינו לשמור על היתרון".

 

– חושב שזה יספיק מול הפועל ת"א?

"לא נראה לי שזה יספיק, מול הפועל אנחנו צריכים להביא הרבה יותר, ראיתי את המשחק האחרון שלהם מול מכבי חיפה ולהצליח לכבוש מול חיפה שלושה שערים זה לא דבר של מה בכך, אנחנו צריכים להביא מעצמנו אקסטרה של לב ואיכות, אני מקווה שבאמת נעשה את זה".

– מצד שני על הפועל מופעל הרבה יותר לחץ להישאר במקום הראשון, חושב שעבורם המטרה היא אחרת והרבה יותר משמעותית?

"אין ספק שכמעט בכל עונה הפועל פייבוריטית בכל המפעלים והם מסמנים תמיד את כל המטרות, אליפות בליגה וגביע. אבל אם בתחילת שנה הייתי אומר לך שק"ש תתמודד על המקום הראשון ותרוץ גבוה בצמרת היו צוחקים עליי, אבל המציאות מראה שאנחנו כן בצמרת ולא נופלים מאף קבוצה. לכל משחק אנו מגיעים כשווים מול שווים ואף לפעמים גם כיותר טובים. אנחנו ממשיכים לחלום וגם רן אמר לנו לא לחשוב מה יהיה בסוף העונה אלא לחלום כל שבוע מחדש".

 

– אז אתה כבר יכול להגיד בקול רם את המילה אליפות?

"לא תשמעי ממני את ההצהרה הזאת, גם אם ננצח את הפועל לומר שק"ש תהיה אלופה זאת תהיה טעות. אנחנו רק באמצע הדרך ויש עוד סיבוב שלם לפנינו. נכון זאת תעודת כבוד להתמודד על המקום הראשון הוכחנו שאנחנו לא גימיק ואפיזודה חולפת. קריית שמונה זאת עיר קטנה ולמועדון אין מסורת ארוכת שנים אז לשמוע שאנחנו מצליחים ליצור כח הרתעה זה מחמם את הלב, יש עוד זמן עד סוף העונה אבל אנחנו בהחלט במקום שיש בו הצהרת כוונות גדולה".

 

– מאמין שתהיה לכם את היכולת לשמור על היציבות בכדי להיות בצמרת עד הסוף?

"זאת שאלה שלא אוכל לענות עליה כרגע, אני רוצה להאמין שזה מה שיקרה ונשמור על המקום אליו אנחנו שייכים, אנחנו בין ה-3-4 קבוצות שמציגים יכולת טובה לאורך זמן, השאלה באמת אם נדע ונצליח לשמור על זה? כולי תקווה שכן וזה מה שיהיה".

 

– אתם מרגישים בחיסרון של שלומי אזולאי?

כן, אין ספק שלומי הוא כח בהתקפה שלנו. אחרי המשחק בעכו דיברנו בינינו השחקנים וחשבנו ששחקן כמו שלומי היה עוזר לנו ממש במשחק הזה, אבל אני שמח שידענו להסתדר גם בלעדיו ורק מקווה שהוא יחזור לשחק כמה שיותר מהר".

 

– יום שני אתם פוגשים את החוד אולי הכי קטלני בליגה, טוטו תמוז ועומר דמארי הולך להיות קשה?

"כן אין ספק שההתקפה של הפועל היא אחת הטובות בארץ אבל זה לא רק טוטו ועומר, יש להם גם קישור והגנה מצוינים. לא סתם הם ספגו הכי מעט שערים וכבשו הכי הרבה. הולך להיות משחק סופר קשה, לא במקרה הם במקום הראשון אבל גם הם יודעים שהם מגיעים למגרש לא קל ומאד קשה להתמודד מולנו במיוחד בתקופה הזאת".

 

– לראשונה העונה האצטדיון צפוי להיות מלא ב-5000 צופים, אתה מרגיש את האווירה המיוחדת סביב המשחק?

"אני יכול לומר לך שעד היום לא חוויתי דבר כזה בקריית שמונה, העיר פשוט חיה ונושמת את המשחק, בכל מקום שאני נמצא אם זה בדרך לאימון, בקניות בסופר אנשים ניגשים אליי ומדברים איתי על המשחק. אין ספק שהמפגש הזה ירתק הרבה אנשים למסך, מדובר בקרב על המקום הראשון ויש התלהבות גדולה שמוסיפה הרבה לאווירה מסביב".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad