היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ברק בכר: "עשינו קמפיין מאד מכובד באירופה"

אז נכון שלקריית שמונה לא היה כל כך חשיבות למשחק מול אתלטיק בילבאו שכן סיכוייה להעפיל שלב כבר תמו ובכל זאת בקבוצה הצפונית קיוו להצליח להשיג ניצחון ראשון במסגרת הליגה האירופית ולסיים בטעם מתוק את משחקה הביתי האחרון של הקבוצה במפעל זה, מה שכאמור לא קרה והאלופה הישראלית הפסידה 2:0 לספרדים. כעת למועדון הצפוני נשאר רק משחק חוץ אחד מול ליון לסיום דרכם באופן רשמי.

אם ברק בכר מחפש נקודת אור במשחק הזה, הוא יכול למצוא אותה ביכולת הטובה שהציג דרקו טאסבסקי עד שהוחלף. מאידך, רוני פורוקארה, שחקן הרכש הטרי של הקבוצה, הציג יכולת מאכזבת מאוד וגם הוחלף במחצית. לאור עזיבתו של לאסלו לנצ'ה והיכולת החלשה של פורוקארה,

מאמן הקבוצה ברק בכר העדיף לעלות אמש עם הרכב משני ולתת לשחקני ההרכב הראשון מנוחה לקראת המשחק בשבת מול רמת השרון שכעת נמצא בעדיפות הראשונה של הקבוצה, בכר כמובן לקח בחשבון שזה יכול להוביל אותו לתוצאה שלילית אבל הבהיר שלמרות זאת הוא מאוכזב מהיכולת שהציגו: "עשינו שינויים, שמרנו כמובן שחקנים לשבת, אבל עדיין, אני מאוד מאוכזב מהמשחק, במיוחד מהמחצית הראשונה, בה התבטלנו בפני בילבאו. במחצית השניה היינו קצת יותר טובים, היה לנו מומנטום להשוות, אבל בסופו של דבר הבדלי הרמות הכריעו את המשחק לצערי".

עשינו מסע מאוד מכובד באירופה", החל בכר בשלב הסיכומים. "עד המשחק הזה יחס השערים שלנו היה 15:15 בעשרה משחקים, שזה יפה. היום זה קצת נהרס, אבל שיחקנו נגד קבוצות חזקות. עשינו קמפיין מאוד מכובד באירופה

גם איזי שירצקי יודע שכעת הדגש הוא על ליגה, הבעלים נכנס לחדר הלבשה בסיום המשחק ואמר לשחקנים: "לא קרה כלום, אתם צריכים להתרכז ולהתמקד בליגה ובמשחק הבא בשבת, כרגע זה הדבר הכי חשוב עבורנו".

שוער הקבוצה דני עמוס התייחס ליכולת של קבוצתו: "שיחקנו בהרכב משני עם שחקנים ששיחקו קצת פחות בזמן האחרון ואני חושב ששיחקנו יחסית טוב, פתחנו טובו קיבלנו גול קצת משום מקום בעזרת השופט אבל אנחנו ממשיכים קדימה ומתרכזים בליגה.

כמובן שמאכזב שהפסדנו, אנחנו עדיין רוצים לנסות להשיג ניצחון במפעל הזה, חושב שעד עכשיו נראינו בו בסדר ובעיקר צברנו ניסיון אני מקווה שנצליח להגיע שוב למפעל הזה בעתיד, אנחנו נבוא ליהנות מהמשחק האחרון שנותר לנו אבל גם מקווים שנצליח להחזיר למועדון, ניצחון יכול להיות סכום כסף יפה לקופה של הקבוצה ונעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים".

על היכולת בליגה אמר השוער: "אני לא חושב שבכלל מצאנו את היציבות שלנו העונה לרגע, זה לא משהו שיש לנו בכלל יציבות, אבל אני מקווה שעכשיו מהמשחק מול בני יהודה נצליח ליצור רצף של ניצחונות ובאמת למצוא את היציבות ולהמשיך משם, בטוח שלקראת יום שבת ניכנס לפוקוס נבוא מוכנים לתת מאה אחוז כל אחד ובתור קבוצה מקווה שנשאיר את הנקודות בבית".

אולי יעניין אותך

Bottom ad