היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ברק בכר vs רן בן שמעון

אין אוהד בקריית שמונה שלא מתרגש לשמע השם רן בן שמעון, ה-מאמן שהוביל את קריית שמונה לאליפות היסטורית, לניצחונות היסטוריים ובעיקר העניק לכולנו המון גאווה ונחת מהקבוצה המקומית, מחר יגיע בן שמעון לאצטדיון בקריית שמונה ויצטרך ולראשונה יעמוד על הקווים ליד ספסל האורחים.

בן שמעון מכיר כל מטר באצטדיון הצפוני ויתרה מכך הדריך לא מעט מהשחקנים שלובשים את המדים הכחולים, כגון גיא חיימוב, אדריאן רוצ'ט, ברק בדש ועוד. יתרה מכך התמודדות לא פחות משמעותית היא בין שני המאמנים, כזכור לפני שברק בכר קיבל את המושכות לאימון הקבוצה הוא היה עוזרו של רן בן שמעון ובעצם למד ממנו כמעט את כל סודות המקצוע, לא מעט שחקנים אומרים כי בכר הוא ממשיך השיטה של רב"ש ומאמן בשיטה דומה מאד. גם שוערה של קריית שמונה ושחקן הבית בעבר דני עמוס יגיע למשחק, אך עדיין לא ידוע אם הוא יקבל את הקרדיט ויפתח בשער של האדומים.

שתי הקבוצות נמצאות עם אותו מספר נקודות (15), קריית שמונה דווקא מגיעה למשחק לאחר ניצחון מצוין על בית"ר ירושלים שהחזיר לה מעט את הביטחון לאחר תקופה לא קלה בכלל עבורה, לעומתה הפועל ת"א מגיעה לאחר שבוע סוער במיוחד, במחזור האחרון הפסידו האדומים בתוצאה 4:2 למכבי חיפה דבר שגרר התפרצות של בן שמעון על השחקנים שלו וביקורת קשה, לאחר מכן זכו השחקנים להתנצלות מהמאמן על חלק מהדברים שנאמרו, אין ספק כי הפועל ת"א מגיעה למשחק הרבה יותר לחוצה.

הציפיות מהאדומים מוולפסון היו הרבה יותר גדולות ועד כה הם לא ממש מצליחים לממש אותם, לכן אין זמן יותר טוב עבור בן שמעון לפגוש את האקסית אותה הוא מכיר כל כך טוב. יחד עם זאת גם מותו של הזמר והיוצר הענק אריק איינשטן אוהדה המסור של הפועל ת"א גרם לשבוע עם תחושות קשות של עצב ואובדן והשחקנים התקשו להתאמן כרגיל ביום ההלוויה, לאחר האימון המשיכו השחקנים להלוויתו של הזמר, כמו בכל משחקי ליגת העל גם באצטדיון בקריית שמונה ייפתח המשחק בדקה של מחיאות כפיים כאשר ברקע יתנגן השיר "אני ואתה" לזכרו של הזמר האהוב והדמות הנערצת.

בנושא אחר מי שיחמיץ את המשחק הוא הבעלים איזי שירצקי שטס לחופשה פרטית ויפספס בשל כך גם את המחזור הבא, ככה שמי שבנה על חיבוק קר או אפילו על לחיצת ידיים בין השניים יצטרך לחכות למפגש הבא בין הקבוצות.

 

מהפן המקצועי עדיין לא ידוע אם החלוץ דויד מנגה יהיה כשיר למשחק ונראה כי רק בסמוך לו הדבר ייקבע. 


רוצ'ט

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, הצלחתם להביא את הנקודות לפני הכל איך התחושות אחרי?

"היה לנו מאד מאד חשוב לנצח בטדי בירושלים, זה היה משחק מאד חשוב עבורנו לא ניצחנו מאז באר שבע וכמו שאמרת היינו שלושה משחקים ללא ניצחון, אבל אני מקווה שזה לא יהיה כמו לאחר הניצחון על באר שבע אז אמרו ש זה המשחק שלאחריו נצא לדרך חדשה וזה לא קרה, אני מקווה משחק נגד בית"ר והניצחון הזה כן ישנה וזה יהיה המשחק שישנה את כל העונה וייתן לנו להתחיל דרך חדשה"

זה באמת היה ניצחון ענק שלכם, מה עבד בטדי בניגוד למשחקים האחרונים?

"סה"כ אנחנו באמת משחקים טוב ושולטים בכל המשחקים, צריך להבין שקבוצות באות לקריית שמונה ומסתגרות מולנו, זה דיי מסביר את המצב שלנו ואפילו מעודד זה אומר שקבוצות מפחדות מאיתנו, אנחנו מגיעים למצבים בכל משחק ואני שמח מאד בשביל תמיר שהצליח להכניס שער בכורה בטדי, שמח בשבילו ובשביל הקבוצה. לדעתי זה שהצלחנו להבקיע במצב הראשון שהגענו אליו זה מה שפתח את המשחק ונתן לנו ביטחון להמשך".

מה לקחתם מהניצחון הזה?

"משמעת טקטית שלנו, באמת ידענו מה שאנחנו צריכים לעשות ועשינו, לבוא לטדי, לעבור את הדקות הראשונות, להרגיע את המשחק, להאט את הקצב , לנצל את הלחץ של הקהל שלהם, לחכות להם מאחורה, לצאת למתפרצות, לנצל את ההגנה האיטית כל הדברים האלו הובילו אותנו לניצחון אני שמח שלא רק דיברנו אלא שבאמת עשינו"

יום שבת אתם מארחים את הפועל ת"א ולפני הכל את רן בן שמעון, מתרגש?

"אני לא חושב, יש סוג של התרגשות כי מדובר במשחק גדול נגד הפועל ת"א, לא קשור מי נמצא על הדשא, מי משחק ומי מאמן, נכון שעל הנייר זה סוג של משחק פיקנטי כי זה נגד רן שאימן אותנו לא מעט שנים נגד דני עמוס שהיה שחקן בית פה, סה"כ זה משחק של קריית שמונה נגד הפועל, אנחנו לא משחקים נגד השמות אלא נגד הקבוצה".

אתה יודע רן מכיר כל מטר במגרש בקריית שמונה, למשחק כזה אתם באמת מתכוננים אותו דבר?

"זה נכון שרן מכיר כל מטר במגרש ומכיר את השחקנים אבל אנחנו גם קבוצה חדשה לגמרי יש שחקנים שרן לא אימן בקריית שמונה, אנחנו לא משחקים נגד רן כי זה משחק גדול בפני עצמו, אנחנו לא צריכים להוכיח לאף אחד כלום, רק לעצמנו אנחנו חייבים לחבר שני ניצחונות רצוף יותר מזה אני לא יכול להגיד שום דבר".

שתי הקבוצות עם אותו מספר של נקודות אבל אתם בניגוד להפועל מגיעים למשחק אחרי ניצחון ואחרי שבוע שקט יחסית, הלחץ של הפועל יעבוד לטובתכם?

"זה נכון שאנחנו באים לאחר ניצחון אבל זה משחק אחר לגמרי מטדי, שונה לגמרי אנחנו יודעים שזה משחק ממש שונה מהמשחק נגד בית"ר, דבר ראשון זה משחק בבית שלנו ולכן אנחנו נצא קדימה, נתקוף, ננסה לשלוט בקצב של המשחק, אני גם בטוח שעבור הפועל זה משחק שונה והם מתכוננים אחרת".

מתחילת העונה אחד ההדברים שהכי חסר לכם הוא יציבות, בעצם אם אתם מפסידים להפועל לניצחון על ביתר אין כל כך הרבה משמעות עבורכם?

"תמיד בניצחון על ביתר יש משהו אחר, לנצח בטדי זה דיי סוג של מבחן שעברנו, בכל זאת טדי זה אחד המגרשים הקשים והמדהימים בארץ ובכל זאת מדובר בבית"ר ירושלים עם הקהל שלה, לנצח שם זה גדול בפני עצמו לכן אני לא ממעיט בערך של הניצחון שם, אבל זה נכון שהדבר הכי חשוב הוא לחבר שני ניצחונות, עד עכשיו היה לנו רק פעם אחת שני ניצחונות הכי חשוב זה החיבור זה באמת מה שיכול להתחיל להעלות אותנו אל המסלול הנכון".


 

כחלון

בעירוני קריית שמונה נשמו לרווחה לאחר הניצחון המצוין על בית"ר ירושלים, מדובר סה"כ בניצחונה הרביעי של הקבוצה הצפונית העונה ובנקודות שהגיעו לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון תקופה לא קלה כלל עבור השחקנים של ברק בכר.

הכחולים פשוט התפוצצו על בית"ר ירושלים המפורקת והחלשה ורשמו ניצחון מרשים במיוחד, כוכב המשחק היה הקשר תמיר כחלון שכבש שני שערים.

כחלון התייחס לתחושות לאחר הניצחון ואמר: "אני שמח על הניצחון, זה מה שהיה חשוב לנו אחרי שלושה משחקים שלא מצאנו את השער וזה ממש תסכל אותנו. עשינו את אותם דברים שעשינו במשחקים הקודמים, רק שעכשיו הכדורים נכנסו"

 

הקשר התייחס גם להמשך הדרך בליגה: "היינו ממושמעים בעבודה הטקטית, עשינו כל מה שנדרש מאיתנו ואנחנו שמחים שניצחנו. אנחנו תמיד עובדים קשה, העבודה פה היא טובה וכיפית ואני רק רוצה שזה ימשיך, אנחנו משתדלים להתרכז ממשחק למשחק. כל דקה שתעבור ונראה טוב נהיה שמחים על כך ונתקדם"

אולי יעניין אותך

Bottom ad