היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה סיימה בתיקו 1:1 מול הפועל חיפה

הפועל חיפה היא זו שהשתלטה ראשונה על המשחק ובדקה ה-10 גל אראל הכניס כדור פנטסטי לעדן בן בסט, שמארבעה מטרים בעט חלש וגיא חיימוב שוב היה במקום בכדי להשאיר את התוצאה מאופסת.

דקה 24, 1-0 לקריית שמונה, הכחולים יוצאים להתקפה מסוכנת הראשונה במשחק אלרואי כהן מעביר מסירת רוחב חזקה מצד שמאל של הרחבה וזוראן באלדובלייב מוצא את עצמו חופשי ובועט חזק היישר לרשת של גד עמוס.

בדקה ה-36 גרובייביץ' השתלט טוב על כדור ארוך והיה לבד מול השוער, אך יציאה נהדרת של גיא חיימוב מנעה כיבוש ודאי. בדקה ה-44 עידן וייצמן הגביה כדור שהגיע לראש של ליפניה, שנגח חזק למרכז הרחבה, אך שוב חיימוב היה ערני וקלט.

דקה 49- אדום לבן בסט. לא ברור מה עבר בראשו של החלוץ שמתחת לעיני השופט דניאל בר נתן נגח בפניו של אדריאן רוצט' והורחק מיד מהמגרש.

דקה 74, הפועל חיפה משווה ל 1:1, אחרי הכשלה של דין מימוני ע"י אבו ניל, עידן ויצמן בועט כדור חזק ושטוח לפינה השמאלית וקובע את תוצאת המשחק.

לאחר השער הפועל חיפה התעודדה והחלה ללחוץ על השער. בדקה ה-79 חנן ממן הרים את הכדור, רואש נגח חזק לפינה אך חיימוב הדף בקצות האצבעות. קריית שמונה רצה מיד למתפרצת, וויאם עמאשה רץ חצי מגרש לבדו, ממש דקה אחרי שנכנס, וגד עמוס יצא אליו כ-20 מטרים מהשער. עמאשה עבר את גד עמוס והתקדם לעבר השער, אבל ליפניה עצר אותו מול שער ריק לגמרי בגליץ' הרואי.

 דקה 86- אדום גם לדין מימוני. קריית שמונה גם נותרה ב-10 שחקנים אחרי צהוב שני במהלך התקפה מתפרצת מהירה של הפועל חיפה. השופט, דניאל בר נתן, חיכה לסיום המתפרצת כדי להוציא את האדום למימוני, שנכנס רק 20 דקות קודם.

בן שמעון התאכזב מתוצאת התיקו ואמר: "הובלנו, הם קיבלו אדום ואז הפסקנו לשחק. הגיע להם השוויון הזה, התוצאה משקפת את מה שהיה. היו לנו חלקים לא רעים במשחק, היינו צריכים לנצח. אני קצת ברגשות מעורבים".

על המשחק מול הפועל תל אביב בשבת אומר המאמן: "הפועל תמיד בתקופה טובה. יש להם סגל שבכל רגע נתון משחק טוב מאוד. אנחנו אנדרדוג מובהק ונצטרך לשחק כאנדרדוג. מצפה לנו משחק קשה מאוד בבלומפילד אבל אנחנו לא מרימים ידיים אף פעם לפני משחקים".

קריית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר (עדי אלישע 60), סאלח חסארמה (דין מימוני 67), שיר צדק, תומר ברוקס (וויאם עמאשה 78), ברייאן גריסיץ (אסעד עמאשה 60), בני בן זקן, וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצט, זוראן באלדובלייב ואלרואי כהן (עידן שפשה 65).

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad