היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גילי לנדאו: "יש בקבוצה תופעות של פוסט אליפות". האוהדים טינפו את המאמן והשחקנים"

הבעלים של הקבוצה איזי שירצקי אמר בסיום: "הכל בסדר, מותר לנו גם להפסיד לא קרה שום דבר", אך הפנים של השחקנים בחדר הלבשה אמרו אחרת כאשר בסיום שררה שם בעיקר שתיקה ארוכה.

לנדאו בחר לעודד את השחקנים שלו ואמר להם: "אנחנו יכולים גם להפסיד, אל תיקחו את ההפסד בצורה קשה יש עוד עונה ארוכה לפנינו".

בסיום אמר לנדאו: "הייתה תופעה מוזרה מצד הקהל היום. האוהדים מצפים שנוביל 0:3 כבר בדקה ה-20. היו פה אנשים שטינפו על המאמן והשחקנים, אבל הקהל צריך להבין שאנחנו צריכים אותו דוחף. יש פה תופעות פוסט-אליפות ונצטרך להתמודד איתן".

על ההפסד אמר לנדאו: "זה לא אסון גדול, צריך לדעת לקבל גם הפסדים. קיבלנו גול מדהים ששוה לקנות עבורו כרטיס למשחק וגם להתפלח. ניסינו להגיב בכוח עם החלוצים, אבל לא היינו יצירתיים מספיק והתקשינו להגיע למצבים

החלוץ שמעון אבוחצירא שהיה מהדומיננטיים על כר הדשא אמר לחדשות: "אני חושב שהיה משחק טוב של ק"ש אבל הפסדנו וחבל, אנחנו צריכים להרים את הראש ולהסתכל קדימה".

על היכולת של קבוצתו אמר החלוץ: "אני חושב ששתי הקבוצות הגיעו למצבים מול השער, הם ניצלו בעיטה חופשית לגול יפה מאד ואנחנו לא הצלחנו להחזיר עם שוויון, יש גם ימים כאלה".

הקשר דן אייבנידר שערך הופעת בכורה אמש היה מאוכזב מההפסד: "לא כיף לפתוח בהפסד, אבל זה לא נורא. בסה"כ זה היה משחק ראשון שלי, אני מקווה שבמשחקים הבאים התוצאה תהיה אחרת וגם היכולת"

"הם לא סיכנו הרבה את השער והכניסו גול במחצית השנייה, באמת גול ענק שלא נכנס כל יום ואח"כ הם צופפו אותנו סה"כ היה משחק בסדר ואנחנו צריכים ללמוד גם את זה".

"ברור שיכולת כזאת לא תספיק מול באירופה נצטרך להיות הרבה יותר טובים, מרוכזים וממושמעים טקטית".

אולי יעניין אותך

Bottom ad