היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

דן אייבנידר: "המטרה עם ק"ש היא לשמור על האליפות, אירופה וצמרת זה משהו שעוד לא חוויתי".

כשבועיים לפני המשחק הראשון שלה בליגה האירופית, נעלה קריית שמונה את הסגל עם החתמתם של הבלם איציק כהן והקשר דן איינבנידר, שיהוו תוספת חיזוק לקבוצה של גילי לנדאו. השניים ערכו אימון בכורה בקבוצה כבר ביום שלישי האחרון למרות עזיבתו המפתיעה של ברק בדש לבוורן הבלגית, במועדון הצפוני מבהירים כי בינתיים הסגל סגור ולא יצורף חלוץ נוסף.

חתימתו של דן איינבנידר לוותה בסאגה תקשורתית והתלבטות של השחקן במשך שלושה ימים בין המעבר לקריית שמונה לבין להישארות בבית"ר, כשבסוף, כאמור, הוא החליט להגיע לצפון וסיפר לחדשות הגליל על התרחשות האירועים: "ההתלבטות שלי נבעה מזה שפעם ראשונה אני עוזב את הקבוצה שלי ואת הבית שלי, ההצעה של קריית שמונה הייתה מחמיאה ומפרגנת וזה אתגר עבורי. יחד עם זאת המעבר שלי יעזור לבית"ר עם הכסף שהם יקבלו עבורי".

על השאלה האם יש בו כעס על בית"ר ששינתה בכל פעם את דעתה כלפיו, ענה אייבנידר: "אני מעדיף לא לכעוס על אף אחד, למרות שאפילו ביום החתימה בקרית שמונה עברתי טרטור וגם אני וגם הסוכן שלי כבר הרגשנו לא נעים ולא טוב, אבל אני לא מאוכזב כי בסוף זה יצא לטובה.

על התחושות עם ההצטרפות לאלופת המדינה, ועל המטרות שלו לעונה הקרובה אמר הקשר: "זה דבר גדול מאד, אני מצטרף לקבוצה אלופה שמתמודדת באירופה. קריית שמונה רצתה אותי והייתה מוכנה לשלם עליי הרבה כסף, זאת קבוצה שתתמודד באירופה ובצמרת וזה משהו שלא חוויתי עם בית"ר. זה מקום חדש, אווירה חדשה, חברים חדשים. אני רוצה להמשיך להתפתח ולהתקדם כמו שעשיתי בבית"ר, כמובן שהמטרה עם קריית שמונה היא לנסות לשמור על האליפות. לגבי אירופה, זאת תהיה חוויה גדולה, לא משנה אם ננצח או נפסיד, נתייחס לכל משחק באופן פרטני. יש רצון ענק להצליח והרגעים באירופה הם רגעים שילוו אותנו לכל החיים.

איציק כהן: "עזבתי קבוצה גדולה והגעתי לקבוצה לא פחות גדולה"

הבלם איציק כהן שהצטרף לקבוצה ממכבי חיפה התייחס גם הוא לקבוצתו החדשה: "אני שמח שעזבתי קבוצה גדולה והגעתי לקבוצה לא פחות גדולה, קריית שמונה זאת קבוצה בהתהוות ששואפת להמשיך את התהליך החיובי וההצעה שלהם הייתה טובה.

על כך שגם בקרית שמונה תהיה לו תחרות קשה על ההרכב עם הבלמים סאלח חסארמה, שיר צדק ובן והבה הצעיר המבטיח, אמר כהן: "ברור שתהיה תחרות קשה וטובה, השנה צפוי לקריית שמונה עומס משחקים יותר גדול בגלל אירופה, וזה אמור להתחלק בינינו. אם לא היו צריכים אותי לא היו מביאים אותי, אבל עובדה שבצוות המקצועי חשבו שצריכים אותי ואני שמח שחשבו עליי".

כהן הציב לעצמו מטרות חדשות לעונה: "אחרי שלא שיחקתי הרבה זמן כרגע המטרה היא לחזור לשחק כמה שיותר, הקבוצה מנסה לבנות תהליך ולהיות אחת מהקבוצות הגדולות והמפוארות ואני ארצה להיות חלק מהתהליך גם באירופה. אני חושב שלמרות ההגרלה הקשה אנחנו יכולים לעשות את זה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad