היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

האם תהיה תפנית בטיפול בעברייני הבנייה הבלתי חוקית?!

במשטרת קריית שמונה הוגשו מספר תלונות על ידי העירייה על בנייה לא חוקית ברחבי העיר. המשטרה מודיעה כי תפעל במלוא הנחישות כנגד אותם מפירי חוק ואף השבוע נחקרו מספר חשודים בגין בנייה לא חוקית והפרות צווים של בית משפט ונפתחו להם תיקים פליליים בהתאם.

מפקד התחנה סנ"צ יורם אזולאי :"עבירות הבניה הבלתי חוקית פוגעות באיכות חיי התושבים בעיר! תפקידו המרכזי של השיטור העירוני טיפול בעבירות הפוגעות באיכות החיים. תחנת קריית שמונה, בשת"פ עיריית קריית שמונה תילחם בתופעה ותאכוף בנחישות כנגד התופעה".

יחד עם זאת מציינים בעירייה שהנושא הוא חינוכי לא פחות מאכיפה. "על התושבים להבין שמדובר בבית שלהם, בשכונה ובעיר שלהם. אם התושבים לא ישמרו על העיר ויהיו עבירות בניה והשתלטות על קרקע ציבורית, הפגיעה תהיה קודם כל בתושבי העיר. יחד עם זאת אנחנו מקווים שמשטרת קריית שמונה ומפקד התחנה יעשו ככל שבידם לאכוף את הצווים ולשמור על החוק".

 

סחיטה באמצעות האינטרנט

התופעה המכוערת והמסוכנת בה מנצלים עבריינים, בעיקר פדופילים ועברייני מין את האיטרנט הגיעה גם לאזור.

במשטרת קריית שמונה הוגשו בתקופה האחרונה מספר תלונות מאזרחים על סחיטה באיומים באינטרנט. לטענת המתלוננים, לאחר שהכירו אנשים ברשת ושלחו להם סרטונים אינטימיים לבקשת הצד השני, החלו להיסחט על ידי הצד השני שאם לא ישלמו להם סכומי כסף, יפיצו את הסרטונים ברשת. המשטרה מבקשת להזהיר את הציבור שלא להתפתות ולא לשלוח סרטונים אינטימיים ברשת.

הורים יקירם. הנחו את ילדכם להשתמש נכון באינטרנט, לא להיכנס לאתרים שאינם מיועדים לילדים, ובעיקר לא להתפתות לעשות דברים האסורים גם בחיים האמיתיים מחוץ לאינטרנט.

 

 

 

מסכנת את הילד

בפעילות משרד התנועה בשיתוף השיטור הכפרי של תחנת קריית שמונה בוצעו השבוע מבצעי תנועה בקיבוצים ובמושבים באזור. במסגרת המבצעים נרשמו 25 דוחות תנועה, כולם בגין אי חגירת חגורות בטיחות.

תושבת אחד הישובים באזור נתפסה נוהגת כשבנה בן ה-3 יושב על ברכיה. הנהגת קיבלה דו"ח על סך 500 שקל בתוספת 6 נקודות חובה. המשטרה תמשיך במלוא הנחישות בפעילות למניעת תאונות ולמיגור הבריונות בכביש. סעו כחוק.

"אימהות, אתן מעמידות את ילדכן במצב של סכנה וודאית לפגיעה אפילו קטלנית כאשר אתן מושיבות את הילד על הברכיים מקדימה. עצירה, ולוּ הקטנה שבאה בהפתעה תגרום לילד 'לעוף' לעבר השמשה ולגרום לו חבלות קשות. אנא, השתמשו באמצעי הריסון ובמושבים המיוחדים לילדים", אומרים במשטרה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad