היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הבניין הכי מטופח בעיר

תחרות הבניין המטופח בחסות ראש העיר ניסים מלכה הינו פרויקט אשר מוביל סניף תרבות הדיור בשיתוף חברת עמידר, שיקום שכונות, שכונת מוטב יחדיו, ועיריית קריית שמונה באמצעות אגף הרווחה והמדור לעבודה קהילתית.

בימים אלה נשלמות ההכנות להפקת תחרות הבניין המטופח שתתקיים בעיר בשבועות הקרובים, לצורך כך נבחר צוות שיפוט שיכלול את נציגי כל השותפים. הצוות יקיים סיור בכל הבניינים שירשמו לתחרות.

הצוות יבחן את המתמודדים בתחרות על פי  הקריטריונים הבאים:  קיום וועד, תפקוד הוועד, חזות הבניין, טיפוח הגינה, סדר וניקיון בחדר המדרגות, אחזקת המקלט, אירועים חברתיים ועוד.

הזוכים במקומות הראשונים יזכו בפרסים כספיים: המקום הראשון שיבחר לבניין המטופח של העיר לשנת 2012 יזכה בסכום של 3000 שקלים, המקום השני יזכה בסכום של 2000 שקלים, המקום השלישי יזכה בסכום של 1500 שקלים, המקום הרביעי יזכה בסכום של 1000 שקלים.

בועז בן ציון מנהל סניף תרבות הדיור: "מטרת התחרות היא לעודד את תושבי הבתים המשותפים והוועדים הפועלים בהם להיות מעורבים ולקחת חלק בקידום איכות החיים בבניין. השתתפות בתחרות תעודד את הדיירים  לפעול למען הבניין, לנקות, לצבוע ולטפח את הגינה. בסופו של תהליך מטרתנו היא להעלות את איכות החיים בבתים המשותפים".

 

ראש העיר ניסים מלכה: "הפרויקט המבורך הינו  נדבך נוסף בהשקעה של הרשות המקומית על מנת לשפר, לקדם וליצור איכות חיים טובה יותר בבתים המשותפים. אני קורא לכל הבניינים בעיר לקחת חלק בתחרות ובכך לשפר את איכות החיים הן בעיר והן בבניין המגורים".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad