היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

החברה לפיתוח הגליל ומועצה אזורית גליל עליון יחלקו מלגות ללימודי חקלאות לסטודנטים מהגליל

השנה יחולקו בתחום החקלאות, מלגות בשוויי 38,000 שקלים לסטודנטים לתואר ראשון, שני ודוקטורנטים תושבי הגליל על ידי שני הגופים יחדיו. בנוסף, תחולק גם מלגה כחלק מהמסורת להנצחת זכרו של אחיקם בר לוי ז"ל, שכיהן כמנכ"ל החברה לפיתוח הגליל. בסך הכל אושרו מלגות עבור 13 סטודנטים שייהנו ממלגות הנעות בין 2,000 שקלים ל- 7,000 שקלים כל אחת.

עמית פפוריש בן 32 מחולתה שזכה בשנה שעברה למלגה משמעותית בסך 7,000 שקלים, עם תחילת עבודת הדוקטורט שלו בתחום התפרקות העשבים בקרקע סיפר: "בימים אלו אני ממשיך בעבודת הדוקטורט שלי, חשוב להבין שבמהלך הלימודים קשה מאוד לשלב גם עבודה, בשנה שעברה עבדתי במשרה חלקית ואילו השנה אני לא עובד בכלל כך שכל פרנסתי מגיעה מהמלגות, זה הלחם שלי. בלי זה לא הייתי יכול לעשות ולחקור בתחום ועל כך אני מודה לחברה לפיתוח הגליל".

עמוס לוין סמנכ"ל פיתוח חקלאות בחברה לפיתוח הגליל ציין, כי חלוקת המלגות הינה חלק מהתרומה לקהילה באזור מחד וחיזוק דור העתיד הצעיר בחקלאות מאידך: "על ידי המלגות אנחנו מצליחים להכשיר דור צעיר ומקצועי שיעסוק במגוון ענפי החקלאות ויצור המזון המלווים אותנו משחר ההתיישבות בגליל מזה 100 שנים. בדרך זו אנו מצליחים להשאיר את מיטב הסטודנטים בגליל, תוך תקוה שישתלבו בחוות המחקר, במיגל ובמו"פ צפון. אנו בחברה לפיתוח הגליל גאים לסייע לסטודנטים הצעירים לעסוק בתחומי החקלאות".

המלגות יחולקו לסטודנטים בערב חג השבועות.

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad