היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

החורף בסדנת ב"מלאכה", סטודיו לאומנות המיחזור

סיגל הצליחה "להדביק" אותי ב"מחלת" המיחזור. למדתי לא לזרוק בגדים וחפצים ישנים. ומאז, אחרי כל ניקיון יסודי בבית  אני אוספת את הבגדים והחפצים שפעם נכנסו ישר לפח האשפה, ומביאה לסטודיו "מלאכה" לידיה המיומנות של סיגל. כך היה גם לפני כשבוע. כאשר נכנסתי לחנות עם השקים המלאים בחפצים המיועדים למיחזור, ראיתי שהמקום השתנה והתפתח מאז ביקורי הקודם, הופיעו בו מוצרים חדשים רבים, יפים ומגוונים וביניהם מוצרי חורף מיוחדים כמו כריות חימום לרגלים שהם להיט תרתי משמע, פונצ'וים מיוחדים לאם ולילד, כריות פחד שנראות כמו מפלצונים, צעיפים מיוחדים ממוחזרים. כמו כן, ניתן למצוא בסטודיו מוצרי טקסטיל כמו: תיקי יד בגדלים שונים, צורות וסגנונות. ארנקים, מוצרים מדליקים לבית כמו: כריות אחיזה לכלים חמים, ציפה להפשרת מאפים, מעצורי דלת, ארגונית לרכב. מוצרי תינוקות כמו: שקי שינה, כריות מיוחדות ועוד.

בחנות ישנה מחלקה שלמה של רהיטים שונים משופצים ומחודשים: כיסאות , כורסאות מעמדים, קופסאות, גופי תאורה, מערכות מדפים בגדלים שונים. ניתן להביא לסטודיו רהיטים לריפוד ולחידוש.

בנוסף לחומרי הגלם הממוחזרים כמו בגדים, שאריות בדים, כפתורים, רוכסנים שסיגל אוספת מבתי תעשיה שונים, חומרי היצירה שאיתם היא יוצרת כוללים גם בדים חדשים שמשלימים את המוצר ומביאים אותו עוד צעד אחד קדימה. ועל כן, כל מוצרי "מלאכה" הינם מקוריים וייחודים ונעשים בעבודת יד מקצועית וקפדנית. לעיתים יהיה רק פריט אחד בלבד ולא תהיה אפשרות ליצור בדיוק כמוהו ממש כמו יצירת אמנות.

בנוסף לכך סיגל מעבירה סדנאות מיוחדות בתחום המיחזור, בקרוב תפתח ההרשמה לסדנא שבא יכינו המשתתפים "פוף" מדליק שכמעט כולו עשוי חומרי מיחזור.

– ומה התוכניות לעתיד הקרוב?, שאלתי את סיגל.

כבר באמצע ינואר תפתחנה סדנאות לעיצוב תחפושות לפורים. כל אימא שנמאס לה להוציא המון כסף לתחפושות סטנדרטיות שלעתים עשויות מחומרים סינטטיים זולים באיכות ירודה, יכולה להצטרף לכמה שעות של פאן ויצירה ולהכין לילדיה תחפושות מיוחדות מחומרים שונים. הסדנה היא בת 2 מפגשים  כל מפגש יימשך 3 שעות, ובסיום הסדנה המשתתפים ייצאו עם תחפושת מוכנה ונהדרת לפורים.

 

– וכיצד אפשר לרכוש את המוצרים הנפלאים שאני רואה בחנות, או להזמין מוצר כלשהו?

 

לתושבי האזור והאורחים הסטודיו פתוח בכל ימות השבוע. בנוסף לכך אני מקימה חנות אינטרנט בו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי המיחזור שלנו בלי להגיע פיזית לסטודיו. כמו כן, ניתן ליצור איתי קשר בטלפון050-7618881  או בפייסבוק לחפש את השם מלאכה. שיהיה לכולנו חורף חם, שקט ומלא ברכה. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad