היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

היום, משחקים מול סכנין בחוץ

"רואים שנבנה פה משהו מבחינה מנטאלית ומקצועית, אנחנו ממעטים לספוג ומתחילים לכבוש אין ספק שיש פה דרך נכונה וטובה, כעת הכי חשוב זה ההמשכיות", כך אמרו שחקני קריית שמונה לאחר הניצחון על רמת השרון שהוביל לרצף של שני ניצחונות ובעיקר טיפוס בטבלת הליגה עד למקום ה-5, 3 הנקודות על רמה"ש הובילו להמשך של שחרור הלחץ שהיה בקבוצה לאור התוצאות ובעיקר העניק עוד המון ביטחון לשחקנים של ברק בכר.

ביום שני תתארח הקבוצה בדוחא ותפגוש את בני סכנין הממוקמת בתחתית הטבלה ומגיעה לאחר תבוסה כואבת שספגה מכבי ת"א בתוצאה 4:0 תוך יכולת חלשה מאד, אין ספק ששחקניו של שלומי דורה זקוקים לנקודות כמו אוויר לנשימה וכפי שידוע דוחא הוא מהמגרשים הקשים בליגה שלא מעט קבוצות מאבדות שם נקודות.

מצד שני בקריית שמונה חדורי מוטיבציה לקראת המשחק בין השתיים, שכן ניצחון נוסף כבר יגרום לאלופה לטפס למעלה יותר בטבלה ולהיות שייכת לרביעייה הפותחת של הליגה ויחד עם זאת לכוון כבר למטרות הרבה יותר גבוהות.

בנוסף ביום חמישי האחרון שיחקה הקבוצה מול ליון ובכך חתמה את הקמפיין האירופי שלה, דבר שיקל מאד על שחקניו של ברק בכר שעד עתה היו נתונים לעייפות מצטברת בשל רצף המשחקים הרבים והזמן המועט שניתן לקבוצה להכנות בין משחק למשחק.

בקבוצה יכלו לנשום לרווחה השבוע לאחר שהתברר כי פציעתו של הקשר בראיין גרסיסיץ אינה חמורה והוא סובל רק ממתיחה קלה, אך עדיין יכול להיות כי בצוות המקצועי של הקבוצה יעדיפו שלא לסכנו ולתת לו מנוחה, בכל מקרה הכל תלוי ביכולתו של הקשר לקיים אימון מלא והרגשתו האישית.

מהפן המקצועי לא נראה כי צפויים שינוים מהותיים בהרכב ובכר צפוי לעלות עם אותו הרכב שניצח את רמת השרון.

אולי יעניין אותך

Bottom ad