היום ה-04 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הכלים הכבדים שבו לעבוד ביובלים

לפני שבועיים פרסמנו בלעדית ב"חדשות הגליל" על הפסקת עבודות התשתית במתחם יובלים עקב הקפאת הליכים לקבלן. במהלך הזמן שחלף מינה בית המשפט נאמן לקבלן לבחינת המשך קיום החברה.

אחרי דיונים ובדיקות שנערכו, השבוע התקבל אישור מהנאמן ומבית המשפט להמשיך ולעבוד בפיתוח התשתיות בשכונת יובלים. הטרקטורים חזרו לעבוד במרץ בפיתוח השכונה ותוך 10 חודשים יימסרו המגרשים הראשונים לזוכי 'בנה ביתך'.

בעיריית קריית שמונה הביעו שביעות רצון מחזרתו של הקבלן לעבודה ומכך שקבלן התשתיות היה מעוניין למצוא פתרון ולא להגיע לפשיטת רגל ולהמשיך בעבודות למרות הכל.

"הצלילים של שרשראות הטרקטורים והמולת הכלים הכבדים מרנינים את הלב ובעיקר משמחים את כל אותם בני קריית שמונה הצעירים שהחליטו לתת אמון בפרויקט ולבנות את ביתם בקריית שמונה, בשכונת יובלים", אמר ראש העיר הרב ניסים מלכה.

גם נציגי הזוגות הצעירים נשמו לרווחה עם היוודע שהקבלן חזר לעבוד "האמת, חששנו מאוד מהפסקת העבודות, אבל מצד שני ידענו שלא יעשו לנו עוד עוול על כל מה שעברנו".

בתוך כך, פורסמו המכרזים הנוספים ל-85 מגרשי 'בנה ביתך', 89 קוטג'ים טוריים ו-528 דירות בשיטת מחיר למשתכן. רמ"י ביקשו לדחות את פרסום חוברות המכרז בשבועיים עד ליום 28.12.

 

בעיריית קריית שמונה מתכוננים למפגש מידע בנושא ב-7.12.2016, עדכון מסודר יפורסם בקרוב.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad