היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

המכללה האקדמית תל-חי 3400 סטודנטים יפתחו את שנת הלימודים האקדמית

במסגרת היערכות זו הוכנו עבור הסטודנטים בשנה א' מערכות ושיבוצים לקורסי החובה, כך שהסטודנטים החדשים התבקשו להשתבץ לקורסי בחירה בלבד. מדור קשרי נרשמים, בהובלתה של אושרת רז, מלווה את הסטודנטים החדשים בתחילת דרכם מרגע ההרשמה ועד לפתיחת השנה ומסייע להם בתחומים שונים להתאקלם, לרבות דיור, תעסוקה, מלגות ועוד…

לפני כשבוע, התקיים יום אוריינטציה לסטודנטים חדשים, במהלכו נערכה היכרות עם אגודת הסטודנטים ופעילות  האגודה. כמו כן, נערכו מפגשים עם יחידת דיקן הסטודנטים והועבר מידע על מגוון השירותים הניתנים על ידי היחידה (מלגות, תמיכה רגשית, פעילות חברתית ועוד). צוות הטמעה הדריך את הסטודנטים על השירותים המקוונים שמציעה המכללה ומנהל לימודים אפשר להם לקבל מידע על  מדור בחינות, תקנונים ונהלים, יחידות אנגלית השירותים לסטודנט ועוד.

 

סגן הנשיא לעניינים אקדמיים, פרופ' חיים גורן, בירך את הסטודנטים וסיפר כי המכללה האקדמית תל-חי מאופיינת בכך שמגיעים אליה סטודנטים לא רק מהגליל העליון, אלא מכל רחבי הארץ. "אתם סטודנטים יקרים. מגיעים לכאן, גרים במקומות שונים ברחבי הגליל. חרטנו על דגלנו מצוינות אקדמית אבל מעבר לכך, אנו רואים בעצמנו מוסד שנטוע בלב ליבו של הגליל, הנחשב לאזור פריפריאלי אמתי ולכן המכללה הזו מהווה מנוע מאוד משמעותי לאזור הזה, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה חברתית. ההשתלבות שלכם באזור היא בעלת חשיבות רבה"

דיקן הסטודנטים, ד"ר זאביק גרינברג ויו"ר אגודת הסטודנטים תומר רבינוביץ' בירכו אף הם את הסטודנטים החדשים ואיחלו להם הצלחה גדולה בלימודיהם.

 

לאורך כל היום, נערך, יריד מידע ובו לקחו חלק מיטב הגופים החברתיים והמנהלתיים במכללה ובסביבותיה, אשר הזמינו את הסטודנטים לקחת חלק בפעילותם. ביניהם ניתן למנות את המרכז לדמוקרטיה ושלום, קמפוס ירוק, מגמה ירוקה, מלגות, מרכז לקידום הישגים, שכר לימוד, מרכז תמיכה, יעוץ לתעודת הוראה, מרכז צעירים, פר"ח ושכונת מוטב יחדיו.  

אולי יעניין אותך

Bottom ad