היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הנידונים לרעב

אני מאשים שוב ושוב את מדיניות הממשלות שכל מה שמעניין אותן זה להתהדר "בהצלחה הכלכלית" בפני אומות העולם, אפילו במחיר הרעבת חלק ניכר מן העם, העניים בלאו הכי, ובמה שהיו פעם שייכים למעמד הביניים. חברי, זוהי טרגדיה אמיתית, העלולה להמיט אסון על החברה שלנו.

בואו נתרגם במעשים ומקרים אמיתיים של התהליך האפוקליפטי הזה…

הבנאדם עבר את כל תהליכי החיים, מבית הספר היסודי, צבא ולימודים אקדמאים בהשקעה כספית כמעט דמיונית, הייתכן שבסופו של דבר, יימצא את עצמו ללא כסף וללא עבודה, עם חובות ומשכנתא שבגינם עלול לאבד אפילו את הבית? האם המדיניות הקפיטליסטית הנהוגה כיום, מתאימה בכלל למדינת ישראל? מדיניות זו מביאה עלינו רק צרות. לפי הסטטיסטיקה, מיליון ושמונה אלף איש ואישה, זקנים וטף, חיים מתחת לקו העוני, בנוסף לאלה שאינם מוכנים להתפקד לרשימה הזו מרוב בושה, ומקווים שיצליחו לשרוד את התקופה המקוללת הזו בחייהם, עד מתי? מה הביא אותנו למצב האבסורדי הזה שזוג עובדים, בעל ואישה אינם מסוגלים לגמור את החודש? שהאישה נעדרת מביתה, ומשכורתה לא מספיקה אפילו לשלם להחזקת ילדיה. זה נראה לכם נורמאלי?! בל נשכח שאותם אנשים נלחמו למען המולדת וסיכנו את חייהם למען קיומה, איך אפשר להבין את כפיות טובה זו? אנחנו רוצים להיראות כשאר העמים,  אמריקה, אנגליה גרמניה ועוד, מתי מנהיגינו יבינו שעם ישראל הוא לא כשאר העמים ואף אסור להידמות להם. קפיטליזם אינו מתאים לאורח חייו של הישראלי הממוצע. לא יתכן שרבע מתושבי המדינה רעבים ללחם, וחצי מאוכלוסייתה של המדינה חיים מפחד הפיטורים…

                                  

 

אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה

בשבוע שעבר, כתבתי על המחדלים שנתגלו כתוצאה מהסערה שפקדה את הארץ, מחדלים של חברת החשמל והממשלה שלא לקחו בחשבון מצבים יוצאי דופן במקצת, או שעתידים חלילה לקרות, כמו למשל התקפת טילים בכמויות שלא ידענו כמותה. ושוב, למה הממשלה?

כי מי שאומר חברת חשמל, אומר ממשלה.

 

את החלק השני, הצפות והרס הכבישים בנגב, הוא כל כולו מחדל ממשלתי שכל שנה חוזר על עצמו. ומי צריך לשלם על המחדלים האלה? מי אם לא אותו אזרח, האשם בכל בכול מה שקורה בטבע, מהבצורת ועד להוריקנים ואפילו להתפרצות וולקנית. כן אנחנו אשמים. כן אנחנו אשמים גם בשתיקתנו הרועמת, כי אין לנו למי לפנות, השם ירחם.

אולי יעניין אותך

Bottom ad