היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הסטרט-אפ שעוד יהיה

. כ-600 יזמים וחברות סטרטאפ הגישו הצעות מעניינות על מיזמים. לאחר סינונים קפדניים, נשארו 36 אחרונים, ובשבוע שעבר הוכרזו עשיריית הגמר הסופית שהציגו פתרונות מהפכניים בעולם האפליקציות.

הגמר היה אירוע השיא בתום שלושה חודשים, שבהם 600  סטארטאפים ויזמים התחרו על השקעות בסכומים של עד חצי מיליון דולר.

לפני אירוע הגמר נערך שלב המצגות בו קיבלו היזמים 5 דקות בלבד להציג את הרעיון שלהם מול פאנל השופטים, ולענות לשאלות. בסוף השלב קיבלה כל חברה תעודת השתתפות ופרס מיוחד, אייפד פרו, מתנת בנק הפועלים.

מי שעלה לגמר הם חברת  BuyInfoמקרית שמונה, שהביאה רעיון מהפכני, הרשימה את חברי הועדה ועלו לגמר.

 

הצוות מורכב מ:

עדן שמואל, 26, בת קריית שמונה (שכעת מתגוררת ברמת גן) ולומדת הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת אריאל שנה רביעית, הוגת הרעיון ומנהלת המוצר.

שמעון כהן, 31, קריית שמונה, עובד בתחום ההייטק בחברת "שמיר אופטיקה", לומד בחוג מערכות מידע קהילתיות במכללת צפת ומשמש כמנהל הפרוייקט של המיזם.

ארז בן סימון, 42, בן קריית שמונה ומתגורר בקיבוץ עמיר. בעבר יוזם ומנהל שלוחת BMC תל חי. משמש כמנהל הטכנולוגי של המיזם.

 

– מה זה BuyInfo?

המיזם בא לענות על הצורך של החלפת קבלות הנייר לקבלות דיגיטליות דרך הסמרטפון. כלומר, בעתיד אתם תגיעו לקופה, ובמקום לקבל דף חסר ערך, תבקשו להעביר את החשבוניתקבלה ברמת הפריט אל המכשיר שלכם, שם הוא יהפוך לדיגיטלי, מקוטלג וחכם. האפליקציה תוכל לנתח את רשימת הקניות שלכם ולהציג לכם מידע חכם ומועיל. בנוסף היא תנהל את תעודות האחריות והזיכויים שאתם מקבלים.

לאחר התחרות, ניפגשו הצוות עם מולי אדן, יועץ חדשנות וטכנולוגיה בכיר לבנק הפועלים, בעבר נשיא אינטל ישראל ושלי לנצמן, מנכ"לית מייקרוסופט ישראל ששימשו כשופטים. בשיחה הוא אמר שהתרגש לראות נציגים מהפריפריה מגיעים לשלב הזה וסיפר שגם הוא מתגורר בחיפה ונחשב לעיתים כ"משונה" בפני אחרים, והוסיף בבדיחות "אלה התל-אביבים חושבים שכדי להגיע לחיפה וקרית שמונה צריך לעשות חיסון. היום הראתם להם שבפריפרייה הרחוקה יש מוחות לא פחות טובים".

 

נציגנו אומנם לא ניצחו אך יצאו עם הצעות מפתות ממייקרוסופט וחממות סטרט-אפ מובילות לשיתופי פעולה ופיתוח המיזם.

אולי יעניין אותך

Bottom ad