היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"הסיפור שלנו" מתחיל

הועדה התכנסה בתל אביב במשרדי חברת יחסי הציבור והלובינג TOGTHER אותה ייסד ומנהל רונן משה, בן העיר. הכינוס הוא שלב נוסף במאמצים של צוות המוזיאון, עיריית קריית שמונה ועמותת קסמי טבע ונוף לקדם פרויקט חידוש המוזיאון העירוני והפיכת מרחב פארק הזהב לאתר טבע עירוני ולמוקד תיירותי מרכזי בעיר.

בוועדה הציבורית יושבים בהתנדבות מיטב בניה ובנותיה של קריית שמונה בעבר ובהווה יחד עם אנשי מקצוע מובילים מתחומי המדיה, המורשת והמוזיאולוגיה  במטרה להחיות ולשמר את זיכרון דור מייסדי קריית שמונה- "החלוצים האלמונים". המשותף לכולם הוא הזיקה הגדולה לעיר ולסיפורה המופלא המהווה נדבך חשוב בסיפור הישראלי.

.

ד"ר אמיר גולדשטיין, הפועל בהתנדבות לקידום הפרויקט, סקר בפני המשתתפים את סיפורה ההיסטורי של העיר והקהילה והדגיש את חשיבות המיזם. "גורמים תרבותיים ומאבקי הישרדות חברו יחד למציאות בה עדיין לא סופר בישראל סיפורה של עליית שנות החמישים, ובתוך סיפור כללי זה, כאמור, סיפורה של קריית שמונה. "הסיפור שלנו" הוא מיזם המבקש למלא את חלל זה. הוא צמח מתוך מספר מהלכים שנעשו בשנים האחרונות, בקריית שמונה ובמרחב, והוא עתיד להפוך למהלך משמעותי בקנה מידה ארצי בשנים הקרובות."

"'קהילה בונה מוזיאון, בונה זיכרון' הוא המסר המרכזי שמלווה את פעילותנו מיומו הראשון של הפרויקט" ציין ירדן ארליך, מנהל הפרויקט, שסקר בפני המשתתפים את המהלך הקהילתי הייחודי מסוגו בו עשרות סטודנטים ומתנדבים מהקהילה לוקחים חלק פעיל ומשמעותי במאמצים השונים לקידום הפרויקט. "הועדה הציבורית היא למעשה פעולה נוספת וחשובה במאמץ קהילתי שלנו בו בניה ובנותיה של העיר נרתמים יחד לסייע לקידום המיזם ולגיוס המשאבים הנדרשים.

אשכול שוקרון, מנכ"ל העירייה, הודה לחברי הוועדה על התגייסותם לנושא ואמר "אנו מאמינים בלב שלם שבשיתוף פעולה עמכם נצליח לשנות את המציאות בישראל ובקריית שמונה בה גדל דור חדש של צעירים אשר אינו מכיר כלל את מורשת משפחתו וקהילתו".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad