היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

העבירו את הצלחת

מכבי תל אביב פתחה את המשחק עם לחץ על השער של דני עמוס וראדה פריצה הדביק לקורה כבר אחרי דקה וחצי. אחרי 10 דקות קריית שמונה נכנסה לעניינים בראשותו של דרקו טאסבסקי ונוצר משחק מאוזן. שיר צדק ואדריאן רוצ'ט הגיעו להזדמנויות לא רעות בצד השני, קרלוס גרסיה כמעט כבש עבור הצהובים ואחרי 44 דקות של משחק בינוני ולעתים מפוזר, מונס דאבור מצא פרצה בהגנה של המארחת וכבש.

שלוש דקות בתוך המחצית שנייה זה כבר 0:2. מונס דאבור התחפש הפעם למבשל, מצא את ראדה פריצה והשבדי המצטיין הכניע את דני עמוס בקלות. גמור? לא בעיני ברק בכר. מאמן קרית שמונה הימר וזרק למערכה שחקנים התקפיים ובדקה ה-64 שמעון אבוחצירא צימק בפנדל וגרם לצהובים להתחיל לחשוש. המקומיים דחפו קדימה, אבל משה לוגסי הוכשל ברחבה בדקה ה-86, ערן זהבי כבש וחתם את הסיפור.

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר: "במשחק הזה הגענו לפחות מצבים מהרגיל, אבל חסר לנו מחץ בהתקפה הפסדנו לקבוצה הכי טובה בארץ, שגם שהיא לא מבריקה קשה מאוד לשחק נגדה. התקשינו להגיע למצבים, והם ניצחו בצדק"

לקראת המשך הפלייאוף: "מכבי חיפה בכושר טוב, אבל לא נוריד את הראש. נבוא וננסה לנצח בחיפה, אנחנו מספיק טובים כדי לעשות את זה. מאכזב להשיג רק נקודה בפלייאוף העליון, אבל אנחנו עדיין יכולים להגיע לאירופה ונרצה לעשות צעד נוסף בדרך לזה".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad