היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"הציבור המסורתי רוצה ליהנות ממשחקי כדורגל שייערכו במוצ"ש או ביום חול"

ההצלחה התקדימית של בית"ר ירושלים להעביר את משחקיה הביתים למוצ"ש או ליום חול, הביאו את ראש העיר לפנות בבקשה דומה, על אף שגם בעבר פנה ראש העיר להעביר את משחקיה של הקבוצה העירונית מיום שבת לימי חול. הפעם מקווה ראש העיר שהבקשה תעלה בידיו.   

"כפי שידוע, קריית שמונה הינה עיר מסורתית מאוד ורבים מתושבי העיר מתפללים בבתי כנסת בשבתות. לצערי הרב מאות מתושבי העיר לא יכולים להגיע למשחקי הקבוצה בשל העובדה כי הם שומרי שבת. זו הסיבה שאותם אוהדים לא רוכשים מנויים ולא מגיעים למשחקי קבוצת הכדורגל שלנו".

ראש העיר הוסיף: "קריית שמונה הינה עיר קטנה יחסית שאוכלוסייתה מונה 24,000 תושבים והפוטנציאל של הקבוצה הוא 4,000 אוהדים (כמעט 20% מאוכלוסיית העיר), אולם היות והמשחקים משוחקים בשבת אפילו מחצית מהפוטנציאל לא מגיע למשחקים. כך יוצא שבמקום לעודד משפחות וילדים להגיע למשחקי הקבוצה וליצור תרבות ספורט, רבים לא יכולים להגיע למרות שהם מאוד מעוניינים. אני מבקש לסייע לנו להעביר את המשחקים לימי חול או לכל היותר למוצאי שבת. בכך יתאפשר לשומרי המסורת להגיע למשחקים ולהיות שותפים לחגיגה הספורטיבית הגדולה, שהרי זו מטרת כולנו".

ראש העיר משוכנע כי פנייתו לשרת התרבות והספורט תעשה את שלה ורק ממנה תצא הבשורה לציבור המסורתי של חובבי הכדורגל בקריית שמונה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad