היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הצלחה במבחני המיצ"ב בישיבתית-דרכא-המתמיד

ממוצע הציונים בהשוואה לכלל בתי הספר מרקע חברתי-כלכלי דומה.

  • מתמטיקה לכיתות ח' ממוצע ציונים 75 לעומת ציון ממוצע 49
  • מדע וטכנולוגיה לכיתות ח' ממוצע ציונים 60 לעומת ציון ממוצע 40
  • עברית לכיתה ח' ממוצע 66 לעומת ציון ממוצע 53

בנוסף, באנגלית ממוצע הציונים 50 במגמת שיפור, יש לציין כי ניכרת עליה משמעותית בהישגי התלמידים גם ביחס להישגים הקודמים שנמדדו במיצ"ב הקודם (תשע"ג).

הרב אריאל פריש, מנהל ישיבתית חמ"ד דרכא המתמיד: "תוצאות מיצ"ב תשע"ז מרשימות מאוד ומשקפות את היכולות הפדגוגיות של הצוות ואת המצוינות של תלמידנו. כל הכבוד למחנך שהוביל את הכיתה ולצוות המקצועי שהשקיע רבות בהצלחת התלמידים. אשרינו שיש לנו צוות כזה של אלופים!".

התלמידים מתחנכים לערכים של דרך ארץ ומידות טובות, אהבת העם והארץ מתוך קשר אישי חם וטוב. ולאורם של ערכים ציוניים ודמוקרטים. אנו מאמינים מאוד בתלמידים ורואים באמונה זו את הבסיס לקידומם האישי הרוחני והלימודי. ישנו מעקב צמוד אחרי הישגיו של כל תלמיד ומערך סיוע הכולל בניית תוכנית אישית, המאפשרת גם לתלמידים מתקשים להגיע להצלחה לימודית מלאה. הלימוד בקבוצות קטנות. תעודת בגרות איכותית ואחוזי הבגרות גבוהים.

בישיבתית חמ"ד דרכא המתמיד נבנתה תוכנית מודולרית ובה:

כיתת מדרשה בשיתוף ישיבת ההסדר קריית שמונה. התלמידים מקבלים לימודי העשרה תורניים ומשתתפים במגוון פעילויות שיא לאורך כל השנה.

תוכניות מצוינות בתחום המדעים. בשיתוף מכללת תל-חי. לתלמידים מכיתה ז' עד יב', התוכנית כוללת חשיפה לאקדמיה והכנת עבודת גמר במגוון תחומים מדעיים: פיסיקה, מחשבים, ביולוגיה, כימייה. 10 יח"ל מדעיות.

פעילות חברתית איכותית. מועצת תלמידים פעילה ומעורבת, פעילויות ערכיות לאורך כל השנה כולל בחופשות המשלבות חוויה והתנדבות והעצמה ערכית, פעילויות קהילתיות מתוך הערך של "בית חינוך כמשפחה" העוסקות בחסד, ובשותפות עם הקהילה בעשייה ערכית.

חינוך לחדשנות פדגוגית – תכנית מצוינות בהובלת המטה הפדגוגי של דרכא: הכשרת מורים ותלמידים ללמידה בשיטת CFG, שילוב קופסות בריחה בהוראה, שימוש שמציאות רבודה ואמצעי תלת מימד לחוויה מוחשית בלמידה, מסלול רובוטיקה בחט"ב , העצמת בפיסיקה למצטיינים בחט"ב.

בתמונה מימין לשמאל: הרב אריאל פריש, מנהל ישיבתית חמד דרכא המתמיד, הרב יעקב פרץ, רזיאל כהן, עומר מילר, עמרם חיוט, הרב אדרי יעקב, סגן מנהל, אלי לולו, רוית רווח, רעיה לוי, יפעת וקנין, יועצת הישיבתית.

צילם: איציק דהן

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad