היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

התנגדה לשוטרים ונשכה

השבוע התקבל דיווח במשטרת קריית שמונה על חשודה שנתפסה גונבת בגדים מאחת החנויות בעיר. שוטרים הגיעו למקום על מנת לעכב את החשודה לתחנת המשטרה. החשודה סירבה להתלוות לשוטרים, החלה להשתולל ולתקוף את השוטרים ואף נשכה אחד מהם בידו. מדובר בחשודה תושבת העיר בשנות ה-40 לחייה. השוטרים השתלטו על החשודה והיא נעצרה והובאה לחקירה בתחנת המשטרה.

למחרת הובאה החשודה בפני שופט לצורך דיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה ושוחררה על ידי השופט בתנאים מגבילים.

בסיום החקירה התיק יועבר ליחידת התביעות של המשטרה לבחינת הגשת כתב אישום כנגד החשודה.

ראה שוטרים וברח

במהלך סיור שגרתי של שוטרי יחידת האכיפה ופקחי היחידה השבוע, הבחין הצוות במספר פועלים באחד הרחובות בקרית שמונה. השוטרים עצרו במקום על מנת לבדוק רכב שחנה בניגוד לחוק. אחד הפועלים, שהבחין בשוטרים, החל בבריחה מהמקום. השוטרים רדפו אחר החשוד שנתפס כעבור מרדף קצר. מבדיקה התברר כי מדובר בחשוד תושב ג'נין בשנות ה-20 לחייו שאין ברשותו אישורי כניסה לישראל. החשוד עוכב לחקירה בתחנת המשטרה, נחקר ומסר את גרסתו. בסיום החקירה הועבר החשוד למחסום בחזרה למקום מגוריו.

משטרת ישראל והעירייה מפטרלים

כחלק מההיערכות לפתיחת שנת הלימודים, משטרת ישראל מגבירה את הסיורים במוסדות החינוך ביום ובלילה. שוטרי התחנה, השיטור העירוני ופקחי יחידת האכיפה מגבירים את נוכחותם בחצרות בתי הספר למניעת גרימת נזק, מעשיי וונדליזם וכן בדיקות של אנשים חשודים במקום.

הצוותים ימשיכו במשימותיהם למניעת אלימות ושמירת הסדר הציבורי בקריית שמונה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad