היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

וקראט: "שמח שנתנו לי את הכבוד להניף את הגביע"

כן ראיתם נכון השוער השלישי של קריית שמונה כבר בן 38 ועדיין נותן בכל אימון את כולו כאחרון הצעירים בקבוצה. בראיון הוא מספר על חדר הלבשה בריא ושמח שגורם לו להיות מופתע כל פעם מחדש, בכל דקה הוא מפרגן לצוות המקצועי והניהולי ובראשם לאיזי, ולא פוסח על השוער הראשון של הקבוצה דני עמוס שמקבל ממנו רק פרגונים ומילים טובות. ראיון שמציג את וקראט מצד אחר.

 

– היית שותף לעוד רגע ההיסטורי של הקבוצה, איך הייתה ההרגשה כשהנפת את גביע הטוטו?

"זאת הייתה הרגשה נהדרת, התרגשות אדירה. מאד שמחתי שהשחקנים נתנו לי את הכבוד להניף את הגביע, זה בעצם מראה מה הכח של הקבוצה הזאת".

 

– אתה נמצא עם הקבוצה כבר כל כך הרבה שנים, אולי אתה יכול להסביר לי את סוד ההצלחה של העונה הזאת?

"קודם כל אני חושב שיש פה צוות מקצועי וניהולי מהבכירים בארץ כולם עושים את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר וכמובן השחקנים אנחנו כמו משפחה אחת גדולה פה. צריך לבוא ולראות כדי להבין מה זה חדר הלבשה בריא פה טמון כל הכח של הקבוצה. גם ברגעים הפחות טובים וגם ברגעים הטובים. אנחנו באים לפני לאימונים ונשארים אחרי, נפגשים בארוחות שישי ומבלים הרבה זמן ביחד, זה הסוד".

 

– ספר לי קצת מהצד שלך על החיבור בין הוותיקים לצעירים, הם שואלים ומתייעצים איתכם כל הזמן?

"יש אותי ואת סאלח שאנחנו הוותיקים באמת, יש את החבר'ה באמצע שזה בני, גזל, בדש, אבוחצירא גם ויש את באמת הצעירים שרק התחילו את הקריירה שלהם, שיר, אדרי, עדי, גבאי וכו'… אלו שחקנים שכל הזמן שואלים, מתייעצים, מתעניינים. אם למישהו יש בעיה כולם נרתמים לעזור ולהפך אם מישהו עובר רגעים של שמחה כולנו שמחים פה בשבילו. זה מראה שהחברות היא אמיתית, אפילו הזרים נקלטים פה בצורה מדהימה וראיה לכך היא סולארי שפה רק חודש וכבר בן בית בחדר הלבשה ומחוצה לו".

 

– אתה קולט שאתם בדרך לאליפות היסטורית?

"אליפות זה עוד מטרה בעונה המדהימה הזאת, אומנם היא עדיין רחוקה אבל בהחלט ניתנת להשגה אני מאמין שאנחנו בדרך הנכונה לשם, מקווה שנמשיך לעבוד קשה ובסוף השנה נוכל להחזיר לאיזי וליוסי על כל העבודה שהם עושים למען המועדון ובעזרת ה' בסוף העונה נעשה כבר ראיון אחר".

 

– דני עמוס עשה השנה קפיצת מדרגה מטורפת מה יש לך להגיד על התהליך שהוא עובר?

"קודם כל אני מאחל לו שרק ימשיך ככה ויתקדם באמת מגיע לו כל הקרדיט שבעולם. אני יכול להגיד לך שהוא עבר תקופה לא קלה בשנתיים האחרונות שוער אחר מזמן היה מרים ידיים, אבל דני נלחם ועבד קשה. הוא התבגר בצורה אחרת גם במגרש וגם בחיים האמיתיים, הוא מסתכל על דברים אחרת וזה מה שנותן לו את הביטחון והשקט על כר הדשא".

 

אתם עובדים הרבה באימונים ביחד, יש טיפ מיוחד שנתת לו מהניסיון שלך?

"אני ודני מדברים המון גם על כדורגל וגם על מה שלא קשור למקצוע. אני תמיד מנסה לעזור ולהביא ממה שאני יודע. יש כמובן גם את פיני שמעביר אימונים טובים מאד ומשקיע המון, אני יכול להגיד לך שגם איתמר שלא זוכה להרבה דקות שומר על יכולת גבוהה מאד, כולנו ביחד משלימים אחד את השני ושמים את עצמנו למען ההצלחה של ק"ש".

 

– אתה המאמן שוערים של הנוער, הם כרגע במאבקי התחתית מאמין שהם ישרדו בליגה הראשונה?

"אני יכול להגיד לך שיש חומר שחקנים ממש טוב בקבוצת הנוער זה רק עניין של זמן שהכל יידבק ונחזור למסלול ניצחונות. ברק בכר נותן מעצמו הכל מאז שהוא נכנס לתפקיד, הייתה פתיחת עונה לא טובה ונוצר כדור שלג אבל אני מאמין שהם ייצאו מזה ותהיה תפנית".

 

– מה אתה אומר על הקהל של קריית שמונה במחזורים האחרונים, אתה זוכר משהו כזה במהלך השנים?

"אני לא חושב שאני זוכר כמות כזו של אוהדים שהגיעה גם מול רמה"ש וגם בגמר גביע הטוטו, הקהל התחיל להבין שאנחנו צריכים אותו איתנו ומה שאנחנו עושים פה זה איתו ביחד. הם שותפים לדרך המדהימה שלנו ואני מקווה שהם ימשיכו להפגין תמיכה ענקית. כיף ללכת ברחוב בימים האלה, יש אהדה מכל מקום".

 

זאת השנה האחרונה שלך כשחקן פעיל?

"אני עדיין לא יודע לתת לך תשובה זה תלוי בהרבה גורמים, מבחינה פיזית אני מרגיש טוב מאד, בסוף העונה אהיה יותר חכם".

 

אם זאת תהיה העונה האחרונה שלך כשחקן פעיל, אפשר לומר שהיעד הבא שלך הוא המאמן שוערים של הקבוצה?

"אני מאמין שבעתיד אני אקבל את התפקיד הזה, כרגע יש לנו את פיני שהוא מאמן שוערים טוב ואני לומד ממנו המון. ביום מן הימים אני אכן מקווה להיות המאמן שוערים של הבוגרים".

אולי יעניין אותך

Bottom ad