היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חדשות הספורט – 10.1.2014

בקריית שמונה כבר שכחו מההפסד למ.ס אשדוד והחלו בהכנות הקדחתניות למשחק מול האלופה מכבי ת"א שכמובן נמצאת בכושר הכי טוב בליגה.

הצהובים מובילים את טבלת הליגה ב- 6 נקודות פער מבאר שבע שנמצאת במקום השני וכרגע המטרה העיקרית של פאולו סוזה ושחקניו היא להמשיך ולהגדיל את הפער כבר מעכשיו.

במחזור האחרון ראינו שוב את מכבי בתצוגה מדהימה, כאשר הספיקה לה מחצית אחת טובה כדי לגבור על מכבי חיפה בתוצאה 3:1 ואנו זכינו לראות את השער הכי יפה של העונה אותו במספרת אותה כבש ברק יצחקי.

כזכור בסיבוב הראשון במפגש בין הקבוצות קריית שמונה חזרה מבלומפילד עם הפסד 3:0, אך מאז אפשר לומר כי הכחולים מציגים יכולת הרבה יותר טובה והפעם גם מדובר במשחק ביתי של הקבוצה הצפונית.

מאמן קריית שמונה ברק בכר כמובן עדיין דואג מסגל חלקי אך יכול להתנחם בעובדה שחלוצה של הקבוצה ברק בדש שנמצא בכושר מצוין החלים מהפציעה ויהיה כשיר לחלוטין למשחק.

2000 כרטיסים כבר הועברו לאוהדים הצהובים ובמידה ויהיה ביקוש נוסף מצד הקהל של מכבי במועדון הצפוני ישקלו להעביר למכבי את היציע הגדול יותר, כך שאת שחקני מכבי ת"א תלווה אווירה ביתית וחמה.

שחקני קריית שמונה התייחסו למשחק שמצפה להם: "ברור שמכבי ת"א היא הקבוצה הכי טובה היום, אבל זה כדורגל ובמשחק נתון ברור שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, אנחנו מאמינים בעצמנו, צריך להגיע מרוכזים ולהיות ממושמעים להוראות הטקטיות. סה"כ גם לנו יש מטרה והיא להישאר במקום הרביעי, אנחנו צריכים לשמור על זה ולהישאר בחלק העליון של הטבלה"

ברק בכר: "מי ששיחק נתן הכל"

לאחר שלושה ניצחונות רצופים קריית שמונה קיוותה לחבר גם ניצחון רביעי אך לקבוצה של ניר קלינגר היו תוכניות אחרות והכחולים נחלו הפסד בתוצאה 2:1 למרות משחק שקול ויכולת שווה של שלשתי הקבוצות

רגע לפני סוף המחצית הראשונה הצליחו חניכיו של ניר קלינגר לעלות ליתרון מרגליו של אלכס דוידוב, שהשתלט על כדור לאחר בעיטה של סירושטיין והצליח להכניע את חיימוב.

שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה הצליח אחמד עאבד לאזן, אך המילה האחרונה הייתה של טימור אביטן, שנכנס בדקה ה-81 ושתי דקות לאחר מכן השיג את שער הניצחון לאחר בישול לא מכוון של עופר ורטה.

מאמן קריית שמונה ברק בכר אמר בסיום המשחק: "אחרי ה-1:1 היה לנו מומנטום גדול להשלים מהפך וחבל שלא ניצלנו זאת, החבר'ה נתנו הכל. יש לנו סגל קצר, לא הייתה לי אפשרות לעשות חילופים שישנו את המשחק ולא רציתי לסכן את ברק בדש, שסובל ממתיחה. בכל מקרה, מי ששיחק נתן הכל. הפסדנו לצערי, לא הולך לנו במגרש הזה, אף פעם לא ניצחנו פה. בשבוע הבא יש לנו משחק חשוב מול מכבי ת"א, עד אז מספיק שחקנים יחזרו לסגל"

על חיזוק אפשרי לקבוצה, הוסיף המאמן: "רועי קהת מצטרף, נחפש גם קשר זר. אנחנו לא רוצים להביא סתם שחקנים, כדי לא לפגוע בצעירים. לא נשתגע יותר מידי, יש לנו סגל טוב בסך הכל

גיא חיימוב: "מחכה לנו משחק קשה מול האלופה"

שוערה של קריית שמונה גיא חיימוב אומנם לא הצליח לשמור על רשת נקייה מול מ.ס אשדוד אך עדיין היה מבין הטובים על כר הדשא והציל את הקבוצה מספר פעמי.

בסיום המשחק התייחס חיימוב לתוצאה וליכולת: "אני חושב שהיה משחק די שקול. מהדקה ה-60 היו התקפות לשני הצדדים והמשחק יכול היה ללכת לכל צד".

בקבוצה הצפונית היו טענות על השיפוט אותן הסביר חיימוב: "הקבוצה בכלל וגם אני בדרך כלל לא מדברים על שופטים, אבל היום היו יותר מידי דברים. אנחנו ממשיכים קדימה ויש משחק חשוב בשבוע הבא"

השוער התייחס למכת הפציעות שסופגת הקבוצה: "זה לא פשוט להתמודד עם הפציעות, כי כל שבוע אנחנו עם שחקן פחות. ברוך השם יש סגל רחב ונתקדם קדימה עם מה שיש לנו"

חיימוב כבר שם את המשחק מול אשדוד מאחוריו והחל להתכונן למשחק מול האקסית מכבי ת"א: "יש לנו משחק מאוד קשה מול האלופה. נעשה אימונים כמו שצריך ונעשה הכל כדי לנצח. המטרה שלנו היא תמיד להידבק לחלק העליון של הטבלה"

ק"ש תחתים שוער שני
השוער באהה דיאב בן ה-26 מטמרה יחתום בימים הקרובים בקריית שמונה ויהיה מחליפו של גיא חיימוב. דיאב שיחק בעבר גם בליגה הפלסטינית.

הקבוצה סיכמה עם השוער באהה דיאב בן ה-26 מטמרה ששיחק בליגה הפלסטינית והוא צפוי לחתום בימים הקרובים ולשמש כמחליפו של גיא חיימוב. שוער המשנה כיום, רום אילוז, ישוב לקבוצת הנוער במטרה לסייע לקבוצה במאבקיה.

בנוסף בקבוצה הצפונית ממשיכים בחיפושים אחר קשר זר שיהווה מחליף לשחקן דרקוטאסבסקי, מאמן הקבוצה ברק בכר צופה בעשרות די.וי.די עם ביצועים של שחקנים על מנת לנסות למצוא מחליף ראוי, בכל מקרה נראה כי מעבר לקשר זר בקריית שמונה לא יחתימו שחקנים נוספים וזאת על מנת לאפשר לשחקני הבית הצעירים לצבור דקות משחק ולקבל הזדמנות

 

נוער…

תוצאות המחזור האחרון:

 

נוער-בני יהודה ת"א-הפועל ק"ש-1-1(אופיר טקיאר)

נערים א'-הפועל ק"ש-הפועל ב"ש-0-0
נערים ב'-מכבי הרצליה-הפועל ק"ש-0-1
נערים ג'-הפועל ק"ש-מכבי פ"ת-2-1(אורי דהן)
ילדים א'-הפועל ק"ש-בית"ר נהריה-0-1(איהם סלאמה)
ילדים ג'-הפועל ק"ש-הפועל חיפה-10-7
טרום א'-הפועל ק"ש -הפועל עוספיה-10-31

 

 

(במשחק השלמה שנערך השבוע במסגרת הליגה רשמה קריית שמונה ניצחון על הפועל ר"ג בתוצאה 0-3 משערים של אלדר שפשה,עדן שמיר ותאמר שייח אחמד)


 

משחקי המחזור הנוכחי:

 

 

נוער-הפועל ק"ש-הפועל רמת השרון
נערים א'-הפועל רעננה-הפועל ק"ש
נערים ב'-הפועל ק"ש-הפועל חיפה
נערים ג'-הפועל פ"ת-הפועל ק"ש-14:30
ילדים א'-בית"ר עכו-הפועל ק"ש-יום שישי בשעה 14:45
ילדים ב'-הפועל ק"ש-הפועל סכנין-יום שישי בשעה 14:30-ק"ש אימונים
ילדים ג'-הפועל ק"ש-הפועל מטה אשר
טרום א'-בני סכנין-הפועל ק"ש-יום שישי בשעה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad