היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חדשות הספורט – 26.12.2014

ביום שני הקרוב קריית שמונה תתארח אצל הפועל תל אביב באצטדיון בנתניה ותנסה לשמור על המקום הראשון בתקווה להשיג 3 נקודות חוץ יקרות מאד, בקבוצה הצפונית יודעים שמול האדומים הם יצטרכו להציג יכולת הרבה יותר טובה ממה שראינו מול אשדוד ועכו בכדי לחזור מאושרים לצפון.

מהצד השני מגיעה הקבוצה מוולפסון שאומנם ניצחה במחזור האחרון את מכבי נתניה, אך זה הגיע לאחר תקופה קשה מאד של האדומים, גם מעמדו של מאמן הקבוצה אסי דומב לא ממש יציב, כל שכן בעקבות השבוע הקשה שעבר על הקבוצה שקשור בעיקר בבעיו ומחלוקות ניהוליות, יחד עם שחקנים כמו גילי ורמוט שרוצים לעזוב את המועדון, במילים אחרות אצל הפועל תל אביב מתעסקים בהכל חוץ מכדורגל. בפן המקצועי בקבוצה הצפונית נשמו לרווחה לאחר שקיבלו התוצאות הסופיות של סדרת בדיקות של הקפטן שיר צדק בהם התברר כי הוא לא סובל מפציעה רצינית ויהיה כשיר למשחקה הקרוב של הקבוצה.

לאחר שפציעתו של צדק התבררה כלא חמורה, בקרייה יתמקדו בהכשרתו של הבלם המשחק בדרך כלל לצדו של צדק, קאסיו פרננדז שנעדר בשבת האחרונה אך על פי הערכות יהיה כשיר למפגש מול האדומים. קאסיו מצדו הבהיר כי הוא חש מעט טוב יותר, אך עדיין לא ברור אם יהיה כשיר לשחק במחזור הקרוב. במידה שפרננדז לא יהיה כשיר, מי שיתפוס את מקומו בדומה לשבת האחרונה יהיה דין מימוני

בנושא אחר בקריית שמונה קיבלו בשמחה את הבשורה כי רוג'רס קולה (מלך השערים של הקבוצה עד כה) נותר מחוץ לסגל של נבחרת זמביה לאליפות אפריקה, בעקבות זאת החשש כי קולה ייעדר כמעט לחודש התבדה.

 

מעבר לכך למשחק מול הפועל תל אביב יצאו הסעות מהאצטדיון בשעה 17:00, עובדה שתקל על אוהדים שרוצים להגיע, על מנת להיכלל בהסעה יש להירשם מראש עד יום ראשון, עלות ההסעה הינה 50 ₪, לפרטים נוספים והרשמה, ניקיטה- 0527210304

בכר: "לוקח את התוצאה"

מאמנה של קריית שמונה היה גלוי בסיום המשחק מול אשדוד והודה כי קבוצתו אומנם ניצחה אך היכולת של שחקניו הייתה חלשה

עירוני קריית שמונה שמרה על המקום הראשון בליגת העל, אחרי שגברה 0:1 בביתה על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-14, שפתח את הסיבוב השני.

צריך להודות כי בתקופה האחרונה המוליכה היא אולי לא הקבוצה המרשימה מכולן, אבל לבטח זאת שמוציאה יותר טוב מאחרות עד כה את המקסימום מעצמה. למרות משחק חלש מאוד והעובדה כי כמעט ולא הגיעו להזדמנויות, שחקניו של ברק בכר יצאו שוב עם ידם על העליונה בזכות נגיחה מדויקת של אחמד עאבד.

מאמן הקבוצה ברק בכר הודה בסיום כי הוא לוקח רק את הנקודות מהמשחק הזה :" זה מסוג המשחקים שמה שאתה לוקח זה התוצאה. אם נסכם את המשחק, שלטנו בחצי הראשון אבל לא היינו מסוכנים. אשדוד סגרו והמצב האמיתי היחידי היה של עאבד במחצית השנייה. לאחר מכן ירדנו לאחור ושיר צדק נפצע. אין ספק שנלחצנו במיוחד מהמצבים הנייחים של אשדוד. התוצאה כמובן הכי חשובה לאחר שבוע שעבר שאיבדנו נקודות"

בכר התייחס לעובדה שבמהלך המשחק נפצע הקפטן המצוין שיר צדק: "ששחקן כמו שיר נפצע כנראה שיש לכך השפעה פסיכולוגית וזה מלחיץ. יש לנו זמן להתכונן להפועל תל אביב, נראה מה עם קאסיו ומה עם שיר וגם אם שניהם לא יוכלו לשחק לא נבכה ונעשה התאמות. יש הרבה פצועים אבל זה חלק מהעניין, יש לא מעט קבוצות עם פציעות ואצלנו אלו פציעות שקשה למנוע אותן".

 

הבעלים איזי שירצקי היה מאוכזב בסיום ואמר כי מלבד שערו של עאבד, מהמשחק הזה אין מה לקחת. אך למרות זאת בחדר ההלבשה נרשמה שמחה רבה ואף הושמעה מוסיקה והשחקנים חגגו בריקודים את העובדה ששמרו שבוע נוסף על המקום הראשון בטבלה. 

 

עבאד: "ברור שאנחנו יכולים לרוץ עד הסוף"

זה לא סוד שעד עכשיו זאת לא בדיוק העונה של אחמד עבאד, החלוץ שהיה אמור להוביל את הקבוצה הצפונית אומנם עושה לא מעט צרות ליריב על המגרש אך עדיין מתקשה לכבוש שערים, בשבוע שעבר הוא כבש את השער השני שלו לעונה והביא במו רגליו את 3 הנקודות לקריית שמונה.

לאחר הניצחון עבאד התפנה לסכם את המשחק: "היה לנו משחק מאוד קשה. אשדוד צופפו במהלך המחצית הראשונה ולקח לנו זמן להגיב אני שמח שהצלחנו לכבוש ולפצח את ההגנה שלהם ומאוד שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה. במהלך החצי השני היה משחק שונה לגמרי, אני שמח שסיימנו אותו עם שלוש נקודות ונערך למשחק הבא בהתאם"

עאבד התייחס גם לירידה ביכולת של הקבוצה ואמר: ״הקבוצות עכשיו מגיעות יותר מוכנות ומצופפות נגדנו. יש משחקים כאלה וצריך לדעת איך להגיב"

החלוץ נשאל האם קרית שמונה מסוגלת לרוץ עד הסוף במאבקי האליפות והשיב: "״ברור שאנחנו יכולים לרוץ עד הסוף. יש דרך שהתחלנו מתחילת העונה ואם נמשיך, ככה בעזרת השם אולי נישאר עד חודש מאי במקום הראשון״

 

על חזרתו לכושר אמר החלוץ ״מאוד היה לי חשוב להבקיע. אני חוזר לעצמי ומקווה להמשיך ביכולת הזו ולהיות אחמד שכולם הכירו"

.

 

קהת: "תמיד שאתה בטופ יש יותר לחץ"

קשרה המצוין והמבטיח של קריית שמונה מסכם סיבוב בראיון נרחב בו הוא עדיין מסרב לדבר על אליפות, אך עם זאת מסתכל קדימה ומקווה כי ימשיכו בדיוק כך גם בסיבוב השני של הליגה

סיבוב ראשון עבר אתם במקום ראשון, סכם לי את הסיבוב כפי שאתה רואה?

"עשינו סיבוב מצוין, צברנו הרבה נקודות, אני רק מקווה שנוכל להמשיך בצורה הזאת בהמשך הליגה"

מצד שני בשבועיים האחרונים אנו רואים ירידה חדה ביכולת של הקבוצה ובייחוד בהגנה אתה יכול לשים את האצבע על מה גורם לכך?

"לא אי אפשר להצביע על נקודה אבל אני בטוח שנדע להרים את עצמנו, נשחק טוב ונראה שוב את היכולות שלנו, יש לנו קבוצה טובה וצוות מקצועי מצוין שמכין אותנו בצורה הכי טובה לכל משחק"

לפרקים נראה כי כאשר אתם מובילים אתם פשוט הולכים אחורה ולא ממצים את היכולת והמומנטום

"יכול להיות שבמשחקים האחרונים דווקא שהובלנו הלכנו אחורה, אבל למשל מול עכו הלכנו קדימה ודווקא שם יכול להיות שזאת אחת הסיבות שלא ניצחנו, אבל אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ויודעים לתקן טעויות, יש לנו צוות מקצועי שעובד איתנו על כל משחק בכל דרך, אני בטוח שבהמשך נראה את היכולת שלנו של כל הסיבוב הראשון"

אין ספק שזאת העונה שלך אתה נמצא בכל מקום במגרש, מבשל, כובש, איך ההרגשה האישית שלך כאן והאם המשך הדרך היא לקבוצה יותר גדולה בארץ?

"אני מאד מרוצה מהעובדה שאני בקריה, מאד נהנה, לדעתי זה המקום הכי טוב, אני נמצא בעונה טובה ומקווה שאוכל להמשיך לתרום לקבוצה עם כמה שיותר גולים ובישולים, וכמה שיותר בכללי במגרש, בארץ מבחינתי קריית שמונה זה מועדון גדול לכל דבר ולכן ההמשך מבחינתי מכאן הוא לאירופה"

ינואר בפתח יכולנו לראות שהסגל של קריית שמונה לא כל כך עמוק בעיקר בשל הפציעות האחרונות, אתה מסכים עם כך שצריך להביא לפה חיזוק משמעותי אם אתם רוצים לרוץ עד הסוף?

"יש דברים שאני ישאיר למאמן ולצוות המקצועי להחליט, אני חושב שיש לנו סגל איכותי ושחקנים מצוינים"

2 נקודות ממכבי 4 מבאר שבע, סיבוב ראשון נגמר אפשר להתחיל לפנטז על תואר אליפות שני לצפון?

"אני חושב שכדי לדבר על דברים כאלה צריך לחכות לאזור של אפריל מאי, לראות שאנחנו נמצאים עדיין במאבקים האלו ורק אז לחשוב על זה"

לא מעט פעמים אני רואה את אביך ביציע של קריית שמונה, נראה כי הוא חווה יחד איתך כל רגע במשחק, במה הקשר המיוחד בניכם מתבטא בכדורגל?

"אבא שלי מאד מעורב וגם אמא שלי למרות שפחות רואים אותה ביציעים, שניהם מעורבים מאד בקריירה שלי, אבא שלי גם היה שחקן ולכן הוא מבין ומאד תומך בי יודע לתת את העצות הנכונות, אני שמח שהוא ככה מעורב ונותן את הטיפים, גם אמא יודעת לייעץ לי בצורה הכי טובה ולהגיד את הדברים הנכונים כשצריך"

יום שני הפועל ת"א תצטרכו קצת יותר מהיכולת מול אשדוד

"כן, הפועל תל אביב היא קבוצה מצוינת הם בדיוק חזרו לנצח אחרי שלא ניצחו, אני בטוח שנבוא מוכנים כמו שאנחנו באים לכל משחק חושב שנוכל לתת תוצאה טובה ולחזור עם ניצחון מהמשחק"

פער הנקודות הקטן ממכבי מתבטא גם בלחץ על הכתפיים שלכם?

"תמיד שאתה בטופ יש יותר ציפיות ולחץ, אנחנו משתדלים להתעסק רק בעצמנו ויודעים שאם נעשה את העבודה לא נצטרך להסתכל על האחרות"

המאמן שלך ברק בכר נבחר בכל מקום אפשרי למאמן הסיבוב, מה אתה יכול לחדש לנו עליו?

"ברק הוא מאמן מאד כריזמטי וקפדן, אני לומד ממנו המון ובלי ספק הוא ראוי למאמן הסיבוב כמו שבחרו, הוא מאמן שיודע לשים את הגבול בין חבר שאפשר לדבר איתו על הכל לבין מאמן, הוא שם גבולות נכונים בדיוק איפה שצריך, אני מעריך אותו מאד ושמח שיצא לי להתאמן תחתיו"

כל העונה אנחנו מדברים על כך שלמרות ההצלחה הקהל לא ממלא את היציעים, דווקא בשבועיים האחרונים אנחנו עדים לסוג של התעוררות, מה יש לך להגיד לאוהדים?

 

"הקהל במשחק האחרון הרשימו אותי מאד, אני גם שמעתי עכשיו שעושים מפגשים, מתכננים עידוד וכותבים שירים. באמת רואים את השינוי, אני באמת חושב שזה משהו שדוחף אותנו במשחק מרגישים את זה על המגרש את הדחיפה, אני שמח ששמו דגש על השינוי שמח מאד ומקווה שהם ימשיכו ככה"

אולי יעניין אותך

Bottom ad