היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חדשות הספורט – 31.10.2014

הסימפוניה הרביעית של ברק בכר

קריית שמונה ממשיכה בפתיחת העונה המצוינת שלה לאחר עוד שני ניצחונות השבוע, על הפועל חיפה ובני סכנין. כעת המועדון הצפוני במקום הראשון בטבלה עם 16 נקודות כאשר מכבי ת"א במקום השני צמודה לכחולים עם 15 נקודות ואילו באר שבע במקום השלישי עם 14 נקודות צמוד כבר רשמנו.

בכל מקרה המטרה של הקבוצה של שירצקי היא לנסות להמשיך לאייש כמה שיותר את המקום הראשון ולהמשיך לצבור נקודות שישאירו אותה בפסגה לעוד הרבה זמן, שחקניו של ברק בכר מגיעים למפגש מול בית"ר ירושלים במומנטום מצוין ועם לא מעט ביטחון לאחר הניצחונות האחרונים, תוסיפו לכך את העובדה שמדובר במשחק ביתי של הקבוצה הצפונית אין ספק שלבכר יש יתרון.

 

יחד עם זאת בניגוד לכל הציפיות לבית"ר ירושלים יש עונה לא רעה בכלל, מנחם קורצקי מצליח להוציא מהשחקנים שלו את המרב ובעיקר מפתיע עם היכולת של קבוצתו על כר הדשא, הצהובים יודעים להניע כדור ולצאת למתפרצות מהירות ומזה קריית שמונה תצטרך לדעת להיזהר, כמו כן עד לכתיבת שורות אלו (לפני שנקבעה תוצאת המשחק מול מכבי נתניה) גם בית"ר ירושלים בדומה לקריית שמונה הייתה ללא הפסד ליגה. לכן אין ספק שצפוי לנו את אחד המשחקים המעניינים של העונה, תוסיפו לזה את הקהל הצהוב הססגוני שמתכוון להגיע בהמוניו ותקבלו גם עניין וצבע ביציעים, הגיע הזמן. 

 

חיימוב: "חייבים להמשיך באותו קו"

המומנטום המצוין של קריית שמונה ממשיך לאחר שהשיגה עוד ניצחון או יותר נכון הנחילה תבוסה לבני סכנין. הקבוצה של ברק בכר הראתה על הכוונות שלה כבר בתחילת המשחק ו-40 שניות מהפתיחה עלתה ל-0:1 משער של רועי קהת. המקומיים לא ויתרו והצליחו להשוות בדקה ה-10 מרגליו של פיראס מוגרבי. האורחת הפעילה לחץ על יריבתה במטרה להחזיר לעצמה את היתרון, אבל מחמוד קנדיל מנע משחקניו של ברק בכר לכבוש את שערם השני במשחק ותוצאת המחצית הראתה 1:1.

ק"ש עלתה למחצית השנייה כמו מלוע של תותח ובדקה ה-49 מנגה החזיר לקבוצתו את היתרון. החגיגה המשיכה בדקה ה-51 כאשר אופיר מזרחי כבש את השער השלישי של מוליכת הטבלה, נגמר? לא אם שואלים את קהת שהשלים צמד בדקה ה-59 וקבע את תוצאת המשחק.

שוערה של קריית שמונה גיא חימוב שחזר להרכב לאחר שפעת התייחס לכך שקבוצתו מוליכה את הטבלה: "לדעתי זה עוד מוקדם. אנחנו הולכים ממשחק למשחק ואני שמח מאוד על הניצחון. נתנו משחק טוב, אנחנו מאוד שמחים והיה חשוב מאוד לנצח, הראש שלנו כבר בבית"ר ירושלים. מה סוד ההצלחה? זה לא סוד. אנחנו עובדים מאוד קשה, יש לנו צוות שמכין אותנו בצורה הטובה ביותר, מתקן איפה שאפשר לתקן ולשפר. אנחנו קבוצה ואני חושב שרואים את זה על כר הדשא"

"זה טבעי שרוב הסגל שנשאר מכיר אחד את השני, זה מאוד חשוב למרקם החברתי. צריך תמיד להמשיך להשתפר ולהיות טובים יותר. יש תקופות שנראינו טוב יותר בעונה שעברה ולשם אנחנו מכוונים".

 על המאבק בצמרת אמר השוער: "אנחנו רק בהתחלה, זה רק המחזור השישי. הכל בטח נראה טוב, אבל בואו לא נשכח שבשנה שעברה עד ינואר דשדשנו ומאז התרוממנו. הכדורגל הוא דבר מאוד נזיל, אנחנו חייבים להמשיך באותו קו, באותה הדרך וללכת משחק אחרי משחק".

חיימוב התייחס לפארסת המשחק: "זה היה מאוד לא נוח. חיכינו לאימון, חלק הלכו לישון רגע לפני ואז קיבלנו הודעה שיכול להיות שיש משחק ולא בטוח. זאת לא הייתה הכנה נוחה. ניסינו לשים את הדבר בצד ואני שמח שהצלחנו" 

 

עודד אלקיים: "אם נמשיך ככה נראה עתיד ורוד"

קריית שמונה גברה על הפועל חיפה בשבת האחרונה בתוצאה 1:0, המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה אך הכחולים היו מרוצים מכך שלמרות יכולת בינונית שלהם הם הצליחו להשיג את 3 הנקודות החשובות, הקבוצה הצפונית הגיעה ללא גיא חיימוב שחלה סמוך לשריקת הפתיחה ונותר מחוץ לסגל, אך מאדי זועבי הצעיר בהופעת בכורה בליגה הציג יכולת טובה.

בנושא הקהל נרשמה אכזבה בקרב אנשי המועדון, לאחר שבשבוע שעבר הגיעו 3,800 אוהדים למשחק מול מכבי פתח תקווה, אליו התאפשרה כניסה בחינם, הפעם נרשמה אכזבה לאחר שמחיר הכניסה היה 50 שקלים ורק 1,200 אוהדים הגיעו למשחק.

ק"ש בשליטה מוחלטת, אך למרות החזקת הכדור הרבה שלה היא לא איימה מספיק על שערו של פרמיסל קובאר. בכר שנהנה מפתיחת עונה חלומית, עדיין סובל מחיסורים בסגל ומעל כולם מזה של מינדאוגאס פאנקה התוסס.

מאמן קריית שמונה ברק בכר התייחס לניצחון של קבוצתו: "לא ציפיתי לניצחון חלק, זה היה משחק קשה מאוד מול קבוצה שלחצה אותנו היטב. אני שמח שידענו לנצח את המשחק הזה, פתחנו טוב אבל לאחר מכן הייתה לנו ירידה ביכולת. ידעתי שזה משחק שיוכרע בשער אחד, היינו צריכים להיות סבלניים"

המגן עודד אלקיים פתח בכמות האוהדים שהגיעו למשחק: "אני לא יודע אם לייחס את כמות הקהל למחיר הכרטיסים או לקלאסיקו. האמת ששבוע שעבר האוהדים עזרו לנו מאוד, אני מקווה שהם יגיעו בהמוניהם במשחקים הבאים כי ראינו בשבוע שעבר שיש קהל לקריית שמונה"

אלקיים, שרשם משחק טוב מאוד, סיכם את המשחק ודחה את הטענות בנוגע לכך שקבוצתו הציגה יכולת חלשה: "אני חושב שזה לא מדויק שלא שיחקנו טוב. התחלנו בצורה מצוינת את המשחק אבל לא היינו חדים ברחבה. הפועל חיפה הקשתה עלינו וגרמה למשחק להיות מבולגן. אני שמח שניצחנו את המשחק, חשוב לדעת לנצח גם את המשחקים האלו"

לגבי המאבק מול מכבי ת"א בצמרת אמר המגן: "אנחנו לא נותנים פייט לשום קבוצה, רק לעצמנו. אנחנו רוצים להוכיח לעצמנו בכל שבוע שאנחנו יכולים להתמודד גבוה בצמרת ולא מתביישים לרצות לנצח כל משחק. אם נמשיך ככה נראה עתיד ורוד בהמשך העונה"

על השאיפות האישיות הוסיף אלקיים: "אני תמיד חולם גבוה, רוצה לשחק ולהוכיח את הכי טוב שלי. הנבחרת זו מטרה שלי, אנשים הרלוונטיים יחליטו את ההחלטות ואני אמשיך לשחק ו להוכיח שאני בכושר טוב ויכול להגיע גבוה" 

 

כדורסל גברים

הקבוצה המתחדשת והמאוחדת של הפועל קריית שמונה פתחה ברגל ימין את עונת המשחקים.

בקבוצה ידעו מראש, שכדי לעמוד ביעד המרכזי של העונה ולהגיע לפליי-אוף, חשוב מאוד לנצח את שני המשחקים הראשונים נגד הוד השרון וכפר-סבא/כוכב יאיר.

הבשורה הטובה היא שבשני המשחקים הראו הבחורים שלנו אופי יוצא מהכלל וידעו לנצח משחקים שהיו צמודים ואף לחזור מפיגור בדקות האחרונות.

בכלל כמו שראינו בשנתיים האחרונות, לא מומלץ לבעלי לב חלש לצפות במשחקים, עקב הדרמות הגדולות שכל משחק מספק.

בשלישי האחרון בפיגור 81-78 3:40 דקות לסיום, לקח קוטי קלארק את המשחק על הכתפיים הרחבות שלו וביחד עם רון סבג, אבישי גורדון והלוחמים הנוספים הכריעו את המשחק 96-90 לקבוצה המאוחדת שלנו בסיום.

קלעו לגליל/קרית שמונה:קוטי קלארק עם 33 נקודות ו 10 ריבאונדים, דוון קולייר עם 17 נקודות, רון סבג עם 14 נקודות, דני רובין עם 12 נקודות, אבישי גורדון עם 10 נקודות ו 7 אסיסטים, עומר טל עם 7 נקודות ו 6 אסיסטים ואנטון קזרנובסקי עם 3 נקודות, 9 ריבאונדים ו 6 אסיסטים.

בשלישי הבא הקבוצה שלנו במשחק חוץ קשה מאוד נגד קבוצת מכבי ר"ג, ובעוד שבוע וחצי, ביום ג' ה-11.11.14 עפולה החזקה ודיויד לבוא באים לכפר בלום לאחד מהמשחקים האטרקטיבים ביותר בעונה הזאת.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad