היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חדשות הספורט

קריית שמונה תחזור מפגרת הנבחרת ותצא למשחק חוץ מאתגר במיוחד מול מוליכת הטבלה מ.ס אשדוד המצוינת של יוסי מזרחי.

עבור האלופה הצפונית מדובר ב-3 נקודות חשובות במיוחד בליגה שכן לכחולים כבר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, יחד עם זאת מאמן הקבוצה ברק בכר יערוך את הופעת הבכורה בליגה ויעמוד לראשונה על הקווים במסגרת זאת.

במהלך השבועיים האחרונים ערכו בקריית שמונה את ההכנות למשחק אם כי בכר נאלץ להסתדר ללא ארבעה משחקני ההרכב- אלעד גבאי, שמעון אבוחצירא, שיר צדק ודני עמוס שהיו חסרים בשל זימונם לנבחרת.

אבוחצירא וגבאי התקבלו על ידי חבריהם לקבוצה בזרועות פתוחות ומחמאות ענקיות לגבאי על המשחק והבישול ולשמעון על הופעת הבכורה.

שחקני הקבוצה דיברו על אווירה מצוינת וחיובית ששררה באימונים במהלך השבוע והסבירו שהיא נובעת בעיקר מזה שבכר קיבל את המפתחות: "הוא גם חבר וגם סמכותי יש שילוב מאד טוב של התפקיד והאישיות של ברק יחד עם החדר הלבשה".

מהפן המקצועי קריית שמונה תחסר ככל הנראה את הבלם סאלח חסארמה שסובל מרגישות במפשעה ובכר ייאלץ להחליט האם בן והבה או איציק כהן יפתח במקומו, כמו גם דן אייבנדיר שסובב את הקרסול בשבוע האחרון וסובל מנפיחות, עדיין לא ידוע אם יוכל ליטול חלק במשחק.

מ.ס אשדוד לעומת זאת מגיעה למשחק כשהיא צופה על הליגה מראש הטבלה כשהיא מציגה מאזן כמעט מושלם של 5 ניצחונות והפסד אחד למכבי ת"א, חניכיו של יוסי מזרחי מציגים יכולת נפלאה וכפי שזה נראה כרגע הם לא מתכוונים להיות אפיזודה חולפת וינסו להמשיך את סדרת הניצחונות שלהם. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad