היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חסארמה: "מרוצה מההתקדמות, עלינו מדרגה"

האימונים התאפיינו ברמה גבוהה מאוד ונראה כי שחקני קבוצת הנוער התקדמו ועלו עוד מדרגה הן במישור המקצועי והן במישור החברתי .
כמו אצל הבוגרים מה שאפיין ובלט מאוד לאורך כל מחנה האימונים בקבוצה הוא הגיבוש והביחד של כל השחקנים והעזרה ההדדית אחד לרעהו. גם הצד הטקטי לא הוזנח ונערכו מספר אספות כאשר הצוות המקצועי ניתח כל חלק בקבוצה בנפרד. על המחנה ניצח ביד רמה המאמן החדש של הנוער סאלח חסארמה יחד עם מאמן הכושר אלי ביתן ומעסה המחלקה מישל מויאל.

במשחק האימון הראשון נחלה קריית שמונה הפסד לקבוצת הנוער של הפועל רעננה המארחים גברו על הכחולים 2-1 אך למרות ההפסד ק"ש היא זו ששלטה במגרש ואף החמיצה פנדל .
ביום השלישי של מחנה האימון פגשה קבוצת הנוער את בית״ר טובורק נתניה החזקה לעיני צופים רבים כולל שלמה שרף ורשמה את הניצחון הראשון שלה 0-1 במשחק מצוין משערו של דן כהן .
במשחקה האחרון של הכחולים הם שמרו על רמה טובה וגברו על הפועל כ״ס 3:0 במשחק חד צדדי ושליטה בלעדית לאורך כל המשחק משערים של עדן שמיר בפנדל, יובל קרן, והזר המצוין גו׳ש .

מאמן הקבוצה סאלח חסארמה סיכם את מחנה האימון: ״אני מאוד מרוצה מההתקדמות שהשגנו במחנה הגיבוש והמשמעת של כל השחקנים הייתה ממש טובה במישור המקצועי עלינו מדרגה והתחלנו להבין את שיטת המשחק״.
עוזר המאמן ומנהל הקבוצה חנן תורג׳מן סיכם:״השחקנים מגובשים בצורה יוצאת מן הכלל, רואים מאוד את האהבה שלהם והכבוד אחד כלפיי השני .הם קיבלו תכנים של אימון ברמה גבוהה מאוד והתקדמו מאוד ״.


במהלך המחנה נבחרו גם שני הקפטנים ערן אזרד ועדן שמיר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad