היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חשש בק"ש כי תמיר כחלון לא יפתח את העונה

קריית שמונה המריאה למחנה האימונים המסורתי בעיירה מירלו שבהולנד אך שניים משחקני הקבוצה, תמיר כחלון ומשה אבוטבול לא הצטרפו לחבריהם ונשארו בארץ.

כחלון כבר היה אמור היה להיות כשיר לחלוטין בשלב זה, אולם כעת מתברר שהוא ממשיך לסבול מכאבים חזקים ומתקשה להתאושש מהפציעה, מה שמעמיד אותו בפני בעיה לא פשוטה. על פי ההערכות הפסימיות, כחלון עלול להישאר מושבת מפעילות למשך תקופה לא מבוטלת נוספת, כאשר בשלב הראשון הוא לא ייצא למחנה האימונים עם שאר הקבוצה וייתכן מאוד שהוא גם לא ייפתח את העונה

קשרה של מחזיקת הגביע עירוני קרית שמונה, עלול להיעדר לתקופה ארוכה. השחקן מתקשה לשוב למגרשים לאחר הפציעה בעצם השוקית ממנה סבל בעונה שעברה. כחלון שבר את עצם השוקית והיה אמור לחזור לשחק כבר לקראת סיום העונה החולפת, אולם בסופו של דבר הוחלט שהוא ימתין עד לאימוני פתיחת העונה הנוכחית.

שחקן נוסף שנשאר בארץ הוא הקשר משה אבוטבול שבסופו של דבר לא המריא להולנד עם חבריו וימשיך את השיקום בארץ כשהמטרה היא שהשחקן יחזור בעוד כשלושה שבועות לאימונים סדירים ולפעילות.

במהלך השהות של הקבוצה בהולנד תיערך הגרלת מוקדמות הליגה האירופית ובקרית שמונה יידעו מול מי הם ישחקו בסיבוב המוקדמות השלישי. אם המצב הביטחוני הרעוע יימשך עד ה-31 בחודש והמשחק הראשון ייערך בארץ, יבקשו בקרית שמונה להחליף ביתיות.

לאחר שבשבוע שעבר פגשו חניכיו של ברק בכר את הפועל עפולה, במשחק שהסתיים ב-1:1, ביום שני שוב פגשה קריית שמונה קבוצה מהליגה הלאומית וגם מולה התקשתה וסיימה משחק אימון נוסף ללא ניצחון, אומנם צריך לזכור שמדובר בניסוי כלים ראשוני בלבד אך ללא ספק לברק בכר מצפה לא מעט עבודה עם שחקניו במחנה האימונים לקראת משחקה הראשון של הקבוצה באירופה בעוד פחות מחודש.

דווקא הקבוצה מהלאומית הייתה זו שעלתה ליתרון 0:1 לאחר עשר דקות בתוך המשחק משער בכדור חופשי של גל אלקנתי, שנבחן בקבוצתו של שמעון הדרי, קריית שמונה השוותה בהמשך את התוצאה, כשאדריאן רוצ'ט הרים כדור מצוין לרחבה ודוד מנגה המשיך עם הראש פנימה. במחצית השנייה, הרבה בכר לבצע שינויים בהרכב ולתת דקות משחק לשחקנים רבים.

 

 

בנושא אחר במועדון החלו את מכירת המנויים לעונת 2014/15, היום (שישי) בין השעות 12:30-15:30 תחל מכירת המנויים בקופות האצטדיון כאשר המטרה שהציבו במועדון היא להמשיך במגמה של השנתיים האחרונות ולמכור למעלה מ-2000 מנויים. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad