היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

טרייד אין

עירוני קריית שמונה ומכבי תל אביב ביצעו ביום ראשון האחרון טרייד בין דן איינבינדר לתמיר כחלון. קשר קריית שמונה העונה ובית"ר בעונה שעברה יגיע לקרית שלום לשלוש עונות עם אופציה לעונה נוספת. שחקן עכו בעונה החולפת, כחלון, שכרטיסו שייך לצהובים, עושה את דרכו צפונה.

###

החלוץ שמעון אבוחצירא קיבל אישור מעירוני קריית שמונה לשוחח עם הנהלת מכבי חיפה, והוא אף ערך פגישת היכרות עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. הירוקים מחפשים חלוץ שיחזק את חוד הקבוצה ואבוחצירא הוא אחד המועמדים הבולטים שאריק בנאדו רוצה לראות בקבוצה.

###

בחיפה לוחצים על וויאם עמאשה לעבור לעירוני קריית שמונה. שיחה בעניין נערכה בין יעקב שחר לאיזי שרצקי. ביממה האחרונה התעניינה הפועל תל אביב בשחקן, אך במועדון הבהירו להם כי לשרצקי יש זכות ראשונים על השחקן במסגרת הטרייד עם אלעד גבאי, העובדה שעמאשה עדיין לא זכה להצעות מגרמניה רק מחזקת את ההשערה שיסכים לחזור לקריית שמונה.

###

עירוני קריית שמונה צפויה לפנות רשמית לחלוצה של מכבי חיפה שלומי אזולאי ולנסות לצרף אותו לשירותיה. בקבוצה מעוניינים להחתים שחקנים שרוצים להגיע לקבוצה ולא כאלה שקרית שמונה מהווה עבורם ברירת מחדל. כעת, לאחר שבחיפה הודיעו לאזולאי על שחרורו מהקבוצה בקרית שמונה מעוניינים מאוד לצרפו זאת לאור ההערכה שיש לצוות המקצועי לשחקן.

בכל מקרה בקרית שמונה לא מתכוונים לשלב את אזולאי בעסקת הטרייד עם חיפה בשל מעברו של אלעד גבאי לסגנית האלופה, כשאם עמאשה לא יגיע בקרית שמונה יעדיפו לקבל פיצוי כספי שיאפשר להביא את דויד מנגה.

בין ק"ש לר"ג הפערים קטנים מאוד ועושה רושם שניתנים לגישור וכעת הקבוצה הצפונית צפויה להגיש חוזה לחלוץ. על פי מקורבים, עשוי מנגה להיפגש עם אנשי ק"ש בזמן הקרוב ואיזי שירצקי יציע לחלוץ חוזה לשלוש שנים.

למרות הרצון שלא לכלול את אזולאי בטרייד עם גבאי, בקרית שמונה עשויים לכלול את הגעת השחקן בטרייד אחר, שיכלול את שחרורו של שמעון אבוחצירא לחיפה בתוספת כסף שתשלם סגנית האלופה על החלוץ שיעזוב את קריית שמונה. אגב בקרית שמונה מתכוונים להציע גם אפשרות לטרייד נוסף שיכלול את הגעתו של אזולאי לקריית שמונה בתמורה למעבר של ברק בדש לחיפה.

###

בינתיים ממשיכים בקבוצה לחפש קשר אחורי ברמה גבוהה, כשהאופציה המועדפת היא להחתים זר לעמדה זו. אגב גורמים בקרית שמונה בדקו אצל נציגיו של קובי מויאל האם יהיה מוכן להגיע לקריית שמונה, אך הוא מעדיף קודם כל לבדוק אופציות בחו"ל ונראה שבקריה יחתימו קשר אחורי זר.

###

המגן עודד אלקיים ייפגש במהלך סוף השבוע עם ראשי עירוני קריית שמונה על מנת לחתום רשמית על חוזהו. השחקן שהגיע להבנות עם הקבוצה של ברק בכר צפוי לחזור מחר מחופשה פרטית במקסיקו וכבר בימים הקרובים להיפגש עם איזי שירצקי כדי להצטרף רשמית. היום נסגר הפרט האחרון עליו הייתה מחלוקת, כשאלקיים הסכים לסגור על חוזה לשנתיים. כבר בינואר בכר רצה להחתים את המגן, אך זה הבין שלא ישחק בהרכב והעדיף להישאר במכבי חיפה. אחרי המעבר של אלעד גבאי למכבי חיפה, אלקיים יעשה את הדרך ההפוכה וייאבק עם ליאור לוי על מקום בהרכב.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad