היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

יגאל בוזגלו מועמד "לראשות המועצה" לראשות העיר.

  • מהן הסיבות שהביאו אותך להתמודד על ראשות העיר?

יגאל: "הסיבה העיקרית שלי באה מתוך הלב מתוך אהבה רבה לעיר בה אני חי ובה אני מגדל את ילדי ומשפחתי, בנוסף אני מאוד רוצה שקריית שמונה תהפוך להיות עיר מושכת אוכלוסייה חדשה אטרקטיבית מבחינת התיירות הנכנסת, חיי לילה לצעירים, חינוך לערכים ומצוינות וכמו כן עיר שיש בה צמיחה כלכלית לבעלי העסקים.

הגשמה ויישום כל היעדים שהצבתי לעצמי בתחומים נוספים אחרים מעניקים לי את העוצמה והכוח להגיע ולהיות ראש העיר של קריית שמונה ושהראייה והגישה הכללית היא, שהתושב לפני הכול, אינני איש של מילים אלא של מעשים רואה מטרה משיג אותה לרווחת כל התושבים".

  • מהם שני הנושאים החשובים לדעתך, שתוכל לקדם, אם תיבחר לראשות העיר?

יגאל: "שני הנושאים הכי חשובים בעיני

  1. נקיון העיר ושיפור השירות לתושב מבחינת חזות העיר זו בעיני מטרת על, המוקד העירוני חייב לקבל מינוף בעל כוח אדיר של פתרון בעיות לכול התושבים כי המוקד הוא הראי של ראש העיר והנהלת העיר, המוקד חייב להיות מאויש עד 22.00 כל יום ולתת שירות וי אי פי לכל הפניות של התושבים ובכל התחומים, חייבים להפוך את המוקד למוקד עם טכנולוגיה מתקדמת בו יש מעקב דיגיטאלי לכל פנייה. לא יתכן שהמוקד יאויש על ידי אישה אחת. כל זה יקרה תחת הנהגתי ותחת המדיניות שאני אוביל בע"ה".
  2. מינוף התיירות הנכנסת לעיר על ידי ביצוע מהפיכה בתחום התיירות בעיר, אם זה הקמת בית מלון בוטיק על הרי נפתלי, הקמת מרכז חלל במצפה שחומית, הקמת טיילות ומדרחוב מוזיקאלי בכביש 90 ממלון הצפון ועד תחנת פז, וטיילת נוספת ברחוב ארלוזורוב בכניסה הראשית למרכז העיר. תוכנית נוספת היא מהפיכה בחניות לבעלי עסקים, ב-3 מוקדים בעיר, הקמת מתחם חניה תואם ביג ברחבת כיכר צהל וסניף הדואר המקומי, מוקד נוסף לשדרוג החנייה לעסקים הוא בטיילת בפסג' מלון צפון. אני מתכוון להרוס את הפרגולות ולהקים חניה לאורך הטיילת על מנת להנגיש את הלקוחות לעסקים, מוקד אחרון נמצא בטיילת בבניין רווה שם אצמצם את המדרכה ואקים חניות חדשות נוספות לטובת בעלי העסקים במקום".
  • האם יש לך קווים אדומים שלא תעבור בשום מקרה?

יגאל: "לעולם לא אבגוד בחבריי לדרך לתנועה ולסיעה ולעולם לא ארוק לבאר ששתיתי ממנה מים.

זה הקווים האדומים שלי".

  • בהנחה שהבחירות לראשות העיר לא יוכרעו בסיבוב הראשון, מי לדעתך יעלה לסיבוב השני?

יגאל: "אני מאוד מקווה ומייחל לבחירתי כבר בסיבוב הראשון למרות שזה נראה לא בר השגה בגלל ריבוי מתמודדים וכאוס אדיר בקרב המצביעים.

יש הטוענים שלא בצדק שאני כבר מחובר לראש העיר הנוכחי או למועמדים אחרים. ברצוני להבהיר להם חד משמעית שאיני בכיס של אף מועמד, ההוכחה לכך שאני מתמודד לראשות העיר וכולם שואלים איך ראש העיר מקבל זאת? ההתמודדות שלי לראשות העיר מוכיחה מעל לכל ספק שאני חדור מטרה להיות ראש העיר שלכם ולשרת אתכם נאמנה בדרך שלי במדיניות שלי ובגישת הניהול החדשנית שאני מביא איתי.

במידה ולא אעלה לסיבוב השני קיימות שתי אופציות

  1. לא אתמוך באף מועמד ואמתין לתוצאות ואנהל משא ומתן להצטרפות לקואליציה עם קווי יסוד ברורים שבתוכם טובת העיר והשירות לתושב וניהול תיקים ופיתוח העיר.
  2. האופציה השנייה – שאצטרף למועמד המוביל שיקבל את מירב הקולות בצורה גורפת וברורה. אני מדגיש בצורה גורפת על מנת להיות בצד שינצח את הבחירות הללו, משתדל בכל מאודי לא להיות בצד המפסיד כי כך לא אוכל לממש מאומה ולא אוכל לתרום מיכולתי ומניסיוני לציבור".
  • מהם סיכוייך להיבחר לראשות העיר, להערכתך?

יגאל: "הסיכויים שלי טובים וסבירים ואני יכול להיבחר הפעם הזו, כולי תקווה שהציבור יבין ויפנים שרק מנהיגות בגובה העיניים ומנהיגות שמכילה כל אחד ואחת בצורה שוויונית וצודקת תנצח את המערכה הזו, דבר קריטי נוסף הוא טיפוח הקשרים שלי בכנסת ובממשלה והשגת המשאבים לתוכניות אותם אני רוקם ומתכנן.

יש לי היכרות רבת שנים עם כל מנכ"לי המשרדים בממשלה ובכנסת עם כל העוזרים וראשי המטה גם יחד,

דבר שיכול לסייע לי להגשים כל תוכנית שאגיש.

מעבר לכך אינני מתכוון להתקין קודן בכניסה ללשכת ראש העיר אלא דלת הלשכה הראשית תהיה פתוחה לרווחת כולם.

אמנה צוות רחב שיטפל באופן פרטני במגוון בעיות שהציבור יביא לפתחנו בכל התחומים, צוות זה יהיה חוד החנית של לשכת ראש העיר ושלי לשירות כל התושבים והפונים".

אולי יעניין אותך

Bottom ad