היום ה-04 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

יום שכולו תיאטרון מראה יום שני 7.7.14 מהשעה 9:30

"תקרית בגבול" הינו מחזה שנון והומוריסטי אודות קווי הגבול המפרידים בינינו, והעונש על חצייתם. מחזה מאת קיראן לין בתרגומו ובימויו של רועי הורוביץ ובהשתתפותם של אורטל אבנעים, שי גברי ומיכאל גמליאל.

"יום העצמאות שלי": מחזה המעלה לדיון שאלות מרתקות בדבר זכותו של החולה על חייו ועל גופו, הארכת-חיים ונטילת-חיים, חוק וצדק מאת דן קלאנזי בבימויו של רועי הורוביץ ובהשתתפות רועי הורוביץ, מיכאל גמליאל ומורן זעפרני.

"קומדיה לא רומנטית": מחזה על הכמיהה לקשרים שאי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם. מחזה מאת רוזלינד באטלר נוסח עברי ובימוי: רועי הורוביץ ובהשתתפותם של מיכאל גמליאל, יעל צפריר והילה סעדה.

"סבתא דיאלי": מחזה מקורי מאת רועי רשקס המעלה זכרונותיה של הגיבורה אותה מגלמת מורן מרואני ששמעה מסבתה על העלייה לארץ ממרקש במרוקו דרך המעברות ועד לקריית שמונה בבימויו של רובי גרינגרס.

 

"To Life": הצגת ליצנות תיאטרלית למבוגרים הדנה במפגש שבין החיים במלואם, על העימותים והבעיות הנלווים אליהם, לבין חיים מלאי פחד וחרדה, בטוחים ושקטים יותר, הכולאים את האדם בתוך "בועה".

הצגה ליצנית מקורית, הנעה על הציר שבין המגוחך והנוגע ללב, שנוצרה תוך כדי סדנת ליצנות ואימפרוביזציה ממושכת של אנסמבל השחקנים בבימויו של גילי עברי ובהשתתפותם של גל שמאי, מיכל כהן, קארין מרום, טל דנינו, הראל קרטס, לי אלוני.

"הסוד של לני": תיאטרון בובות וחפצים לילדים ולכל המשפחה על הילדה לני שרוצה להיות "גדולה" ומתברר לה ש 'להיות גדול' זה לא תמיד קל, ושלכל קסם יש גם מחיר יקר… הצגה עפ"י סיפור מאת מיכאל אנדה בעיבודו ובימויו של הראל קרטס ובהשתתפותם של קארין מרום, מיכאל גמליאל ושי גברי.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad