היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

יותם, יותי, צפרני ז"ל

ביום רביעי נערכה לווייתו של יותם ז"ל בקריית שמונה. מאות מבני העיר ליוו אותו בדרכו האחרונה בהם בני משפחה שעדיין לא מעכלים את האסון שנחת עליהם, חברים ומכרים.

עד כמה שידוע, יותם ז"ל נהרג בתאונת דרכים בעיר ואפי בהודו מפגיעת אופנוע. הוא פונה לבית חולים אולם לא שרד את הפגיעה הקשה ונפטר ביום ראשון השבוע.

כל מי שהכיר את יותם לא יכול היה שלא להתרשם מהגבר הצעיר, הישר והתמים שראה רק את הטוב.

רק לפני מספר שבועות, אחרי ציפייה ותכנונים, יצא יותם לטיול להודו. אף אחד לא האמין שזה יהיה טיולו האחרון ופרידה מכל מי שהכיר אותו ובראשם בני המשפחה הענפה.

הדוד של יותם ז"ל, אלון אלוק אמר: "אי אפשר לעכל ולהסביר מה הוא היה. איש שכל הזמן אהב לחייך וליהנות מהחיים. משהו מיוחד שקשה לתאר את זה. דיברנו אתו אתמול והוא סיפר על הגשמת החלום שלו שכל כך רצה. הגורל הזה פשוט נוראי". סיפר אלון אלוק.

רבים מתושבי קריית שמונה, חבריו של יותם ז"ל העלו פוסטים בפיסבוק, המקום אלי התכנסו ברגעים הקשים, ובהם סיפרו על האדם המיוחד.

אחד מהם היה בנקאי שהכיר את יותם כלקוח, אולם עקב אישיותו הכובשת הוא הכיר אדם מיוחד. וכך כותב הבנקאי שיותם ז"ל היה הלקוח שלו "יותם היה הלקוח שלי מהיום שהתחלתי לעבוד בבנק. ילד רגיש שלא יכול היה לשמוע על משהו רע. סוג של מלאך-טוב שהקרין החוצה כלפי כל אחד רק טוּב לב. אני משתף איתכם בסיפור כדי שתחיו את היום, כל יום כאילו נולדתם עכשיו. כי כולם חשובים ויקרים למבני משפחותיהם. כל אחד ואחת מכם".

עוד ממשיך וכותב הבנקאי "יותם עזב את הארץ כי רצה לפתוח דף חדש ולחיות חיים שלווים כפי שראה לנכון. לפני שלושה שבועות הוא עוד היה בסניף ודיברנו על החיים עצמם. בסוף תאונת דרכים בהודו לקחה אותו. לא משנה מה קורה. כל עוד אנו נושמים רוח חיים זכינו וכל השאר לא משנה. זכינו לחיות".

אולי יעניין אותך

Bottom ad