היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

י-ו-צ-א-י-ם ל-ד-ר-ך

המשחק #

עירוני קריית שמונה תפגוש את סלובןליברץ הצ'כית בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, תחילה במשחק חוץ שייערך ב-30 ביולי ושבוע אחר כך הגומלין באצטדיון בנתניה.

הכירו את היריבה: סלובאןליברץ מצ'כיה
מועדון צמרת בצ'כיה שנמצא בקשיים, עונה שעברה סיים במקום ה-12 בליגה הצ'כית (התבססו על הרבה זרים מאפריקה), אבל זכו בגביע הצ'כי. מבחינת הכנה. הם נראו רע – ניצחו רק קבוצה מהליגה השנייה, והם עם 4 הפסדים רצופים. הם פותחים את הליגה ב-26 ביולי.
כך נראית ההכנה שלהם – הפסדים ללייפציג מגרמניה, מאלמו השבדית, וקבוצות מפולין.

במועדון הצפוני התייחסו לקבוצה שזימנה להם ההגרלה: "יחסית לשנה שעברה מדובר בהגרלה טובה יותר אך יחד עם זאת בשלב הזה של המשחקים אין דבר כזה "תוצאה טובה". לדעתנו במקרה הזה ניתן לומר כי הכוחות שווים. נעשה הכל כדי ללמוד אותם בצורה הטובה ביותר ולהתקדם הלאה באירופה".

מעבר לכך אימוני הקבוצה במהלך מחנה האימונים מתמקדים בשילוב של כושר גופני והכנה טקטית, שכן הסגל הצפוני עבר שינויים רבים ונדרש לחבר את השחקנים החדשים. המבחן הרשמי הראשון של הקבוצה מול סלובןליברץ במסגרת מוקדמות הליגה האירופית ייערך ביום חמישי הבא בצ'כיה והקבוצה תגיע אליו ישירות ממחנה האימונים.

במועדון הצפוני התחדשו מרגע ההגעה למחנה  במירלו  בגופיות אימון מיוחדות בעלות מערכת GPS אשר בודקת מאות נתונים פיזיולוגיים על כל שחקן בנפרד במהלך אימון ומשחק. את המערכת רכש המעדון מחברת: statsports שבין לקוחותיה ניתן למצוא את: ברצלונה, יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד.

מעבר לעבודת הסקאוט אלון סגל, שאת שירותיו שכרו במועדון לשם הכנה למשחק מול ליברץ, לחומרים וה-DVD אשר נאספים בכל הנוגע לקבוצה הצ'כית, הצוות המקצועי וסאלח חסארמה בראשו, צפויים להגיע לצ'כיה ולצפות במשחק הליגה הראשון של ליברץ ביום ראשון הקרוב. ליברץ כבר שיחקה בשבת בסופרקאפ הצ'כי והפסידה 2:1 לפלזן.

במועדון מאוכזבים מהעובדה כי עד כה אף גורם לא רכש את זכויות השידור של המשחק מול ליברץ ומקווים כי יהיה שינוי בשבוע וחצי שנותר על מנת שאוהדי הקבוצה וחובבי הכדורגל יוכלו לצפות במשחק.            


מחנה אימון: ק"ש הפסידה ללוקרן ולקארדיף

עירוני קריית שמונה נוצחה 1:0 במשחק האימון מול לוקרן הבלגית, ללא מוחמד גדיר הפצוע. היה זה משחקה הראשון של סגנית האלופה במחנה האימונים והפסד ראשון אחרי שני ניצחונות במשחקים בארץ. כזכור, הקבוצה מתכוננת לצמד המשחקים מול סלובן ליברץ מצ'כיה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. 

את המשחק פתחה קריית שמונה בצורה טובה כאשר כבר בדקה השלישית ברונו קוניה יכל למצוא את המסגרת כאשר קיבל כדור בתוך הרחבה, אך בעט חלש החוצה. בדקה ה-27 נרשמה הזדמנות ראשונה לבלגים, אך גיא חיימוב התעופף נפלא והדף בעיטה חזקה למסגרת שערו. לוקרן כבשה בדקה ה-61 מרגליו של איינדה פאטוסי הדרום אפריקאי שבעט מצוין מ-16 מטרים ולא השאיר לחיימוב סיכוי. שתי דקות מאוחר יותר קוניה הכניס כדור עומק נפלא לאחמד עאבד שבעט חזק, אך מחוץ למסגרת.

חסארמה ביצע חילוף משולש כשעדן שמיר, אופיר מזרחי ואדריאן רוצ'ט נכנסו במקום אור אוסטוינד, רועי שוקרני ו-וובה בראון. גם עידו אקסברד והשוער מהדי זועבי שותפו. החילופים אומנם יצרו מעט בלאגן ובדקה ה-73 רוצ'ט בעט כדור טוב שנעצר רק בקורה. ארבע דקות לאחר מכן היה זה אקסרד שאיים, אבל שוער הבלגים היה במקום ולוקרן סיימה כמנצחת. במשחק, שנערך באצטדיונה הביתי של לוקרן, נכחו 4,000 צופים ששילמו בין 5 ל-20 יורו כרטיס.        

קריית שמונה פתחה בהרכב הבא: גיא חיימוב, עודד אלקיים, לואיס גוטיירס, קאסיו פרננדס, דניאל בורחל, וובה בראון, רועי שוקרני, אור אוסטוינד, אחמד עאבד, דויד מנגה וברונו קוניה.

לאחר ההפסד בשבת האחרונה 1:0 ללוקרן של מוחמד גדיר, פגשו ביום שלישי חניכיו של סלאח חסארמה את קארדיף למשחק אימון שני במחנה, ורשמו הפסד שני במחנה האימונים במירלו בתוצאה 2:0

חסארמה חסר את דניאל בורחל ולואיס גוטיירס הסובלים מרגישות קלה, וכתוצאה מכך הצוות המקצועי החליט לתת להם ולהתאושש ולא לסכנם בפציעות חמורות יותר. כאמור, הקבוצה הצפונית הפסידה 2:0 ולאחר שבשני משחקי האימון בארץ הרבתה לכבוש, בשני משחקי האימון בחו"ל הצפוניים לא הצליחו למצוא את הרשת.

למרות שני ההפסדים במחנה האימונים במירלו, חסארמה נשמע אופטימי: "בחרנו לשחק מול יריבות איכותיות ולא כאלה שיעשו לנו חיים קלים מתוך תפיסה שעדיף להתמודד כבר בשלב מוקדם מול קבוצות איכותיות".

"התוצאות לא מלחיצות לכולם ברור שיש כאן תהליך וצריך סבלנות עד שהסגל יתחבר כמו שצריך אבל בייחס לשלב בו אנחנו נמצאים שיחקנו כדורגל טוב בשני המשחקים למרות ההפסדים" סיפר שחקן בקרייה", סיכם המאמן.

 

  


 

אולי יעניין אותך

Bottom ad