היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

כוכבי ליגת העל הכריעו – ק"ש תזכה בגביע

 

עיתון "חדשות הגליל" ערך משאל בין כוכבי ליגת העל בשאלה "מי הקבוצה שתזכה בתואר, הכחולים של רב"ש שינסו להביא גביע היסטורי ראשון לצפון במסגרת הליגה הראשונה, או המלאבסים שרוצים להוסיף גביע הטוטו 6 לארון התארים במועדון?" לפי כוכבי הליגה קריית שמונה תזכה ברוב של 9 שחקנים לעומת 4 שחקנים שהלכו על זכייה של פ"ת. אין ספק הולך להיות מעניין.

ליאור רפאלוב קשרה המוכשר של מכבי חיפה הימר על ק"ש- "שתי הקבוצות מאד איכותיות אבל יש לי תחושה פנימית שקריית שמונה תנצח את המשחק, מעבר לכך אני מקווה שיהיה משחק מעניין עם הרבה שערים ומאחל למי שתשחק יותר טוב לנצח".

גילי ורמוט קשרה המצליח של הפועל ת"א: "לדעתי תהיה הארכה והמשחק יוכרע בפנדלים, התחושה שלי שקריית שמונה תנצח בבעיטות העונשין".

רן קוז'וק מגנה של הפועל עכו ושחקן עבר של קריית שמונה הימר ובגדול על הקבוצה בה שיחק: "אחרי שק"ש עברה חצי גמר כל כך מעייף והצליחה לנצח בשנייה האחרונה אני בטוח שהם לא יוותרו על הגמר ויזכו בתואר".

דוד רביבו קשרה  המרכזי של הפועל באר שבע הלך על ניצחון של המלבאסים: "לפי דעתי מכבי פ"ת תנצח, יש לה סגל שחקנים מצוין והתקפה יוצאת מן הכלל. אני חושב שהניסיון של פ"ת יכריע לטובתה את המשחק".

עידן ורד קשרה הצעיר והמבטיח של מכבי חיפה נתן תשובה דומה לזו של ורמוט כשהלך על זכייה של ק"ש ואמר: "לי נראה שהמשחק ילך להארכה ופנדלים וקריית שמונה תזכה בתואר, הם קבוצה טובה מאד השנה ולפי דעתי הזכייה מגיעה להם".

עדן בן בסט שרושם עונה נהדרת עד כה במדי הפועל חיפה ושיחק בעבר גם בקריית שמונה דיבר על זכייה צפונית: "מדובר בשתי קבוצות טובות עם מאזן כוחות כמעט שווה, אבל אני אלך עם קריית שמונה, יש לי מקום חם בלב לקבוצה אני מקווה שהם ייקחו את הגביע ויזכו בתואר ראשון לעונה".

איתי שכטר החלוץ המצוין והמבוקש של הפועל ת"א הימר על ק"ש: "אני במקור מגיע מהצפון ולכן אני תמיד בעד שהקבוצות הצפוניות יצליחו, אני מאמין שקריית שמונה תיקח את התואר, היא חזרה לליגת העל העונה ומשחקת כדורגל יפה, אני מאמין בה".

עידן שריקי החלוץ הצעיר של מ.ס אשדוד היה לטובת הכחולים של שרצקי: "קריית שמונה תנצח הם קבוצה טובה יותר, ומעבר לכך הם ירצו להביא תואר ראשון היסטורי לעיר שלהם ויגיעו יותר רעבים למשחק, שיהיה להם בהצלחה".

אבירם ברוכיאן שחקנה המרכזי של בית"ר ירושלים מאחל למכבי פ"ת לנצח בגלל חברו אלירן דנין שמשחק אצל פרדי דוד: "אני חושב שפ"ת ינצחו וגם רוצה שהם ייקחו את התואר, אלירן דנין שהוא חבר מאד טוב שלי משחק שם ואני אשמח שיהיה לו את התואר הזה, מעבר לכך פ"ת היא קבוצת גביע טיפוסית הם לקחו לא מעט פעמים את גביע הטוטו ויש להם התקפה פנטסטית".

איציק עזוז המגן הימני הצעיר של בני יהודה היסס לא מעט לפני הבחירה אך לבסוף הימר על מכבי פ"ת: "קצת קשה לי לנחש, צפוי משחק שקול פחות או יותר אבל אני חושב שמכבי פ"ת מגיעה למשחק במומנטום חיובי ולכן היא זאת שתיקח את גביע הטוטו".

יקיר שינה בלמה המוכשר של הפועל רמת גן: "אני בטוח שקריית שמונה תיקח את המשחק, ואחת מהסיבות העיקריות לכך היא המאמן. רן בן שמעון מעמיד אותם נפלא על כר הדשא, בנוסף יש שם חומר שחקנים מצוין. גם בליגה הלאומית ק"ש הצליחה לזכות בגביע הטוטו. יש קסם בקבוצה הזאת אני מאמין שהם יזכו בתואר".

גיא צרפתי, היום שחקנה של הפועל פ"ת ובעבר בורג משמעותי בק"ש הלך עם קבוצת העבר שלו: "קריית שמונה תנצח את המשחק. זה מפעל שרק קבוצה שמחויבת לבעלים של הקבוצה שלו ולמועדון  תנצח בו, ההזדהות של שחקני ק"ש עם ההנהלה והרצון להחזיר לאיזי על התנאים המצוינים יבואו לידי ביטוי על כר הדשא, יש בהם יותר רצון לזכות בתואר".

מאיר כהן שוערה הוותיק של בני סכנין פרגן לחוד של מכבי פ"ת וניחש זכייה בטוחה שלהם: "אני מאמין שמכבי פ"ת תנצח, יש להם התקפה קטלנית וחלוצים מהמהירים בארץ, בן חיים, דמארי ועומר גולן, בזכות ההתקפה שלהם הם ינצחו את המשחק".

סיכום כללי- 9 שחקנים הלכו על זכייה של קריית שמונה לעומת 4 שחקנים שהלכו על זכייה של מכבי פ"ת. כן, אתם קוראים נכון עפ"י הדעות של שחקני ליגת העל קריית שמונה היא המועמדת המובילה לזכות בתואר. שחקנים יקרים, עכשיו חובת ההוכחה מוטלת עליכם.

 

ומה אומרת הסטטיסטיקה?

מכבי פתח תקווה זכתה חמש פעמים בגביע הטוטו, שלוש פעמים כקבוצה מהליגה הראשונה ועוד פעמיים כקבוצה מליגת המשנה. למעשה אפשר לומר שמכבי פ"ת מעולם לא הפסידה בגמר גביע הטוטו וניצחה בכל הפעמים שהגיעה לגמר.

בשנת 1989/90 הגיעה הקבוצה בפעם הראשונה לגמר כקבוצה מהליגה השניה וזכתה בו. שנה מאוחר יותר שוב הגיעה לגמר, שוב מליגת המשנה ושוב זכתה.

ב94/5 זכתה הקבוצה בפעם הראשונה בגביע הטוטו כששיחקה בליגה הבכירה כאשר ניצחה את מכבי תל אביב 1:2 בגמר שנערך באצטדיון ר"ג.

ב-99/00 שוב הגיעו הבחורים ממלאבס לגמר שם פגשו את מכבי חיפה והביסו אותה בקלות 1:4. ב-03/4 רצו הירוקים לנקום ושוב הגיעו לגמר מול מכבי פ"ת. גם במקרה הזה ניצחו הכחולים 0:3 ורשמו זכייה שלישית במפעל במסגרת ליגת העל.

מנגד, לקריית שמונה יש 100% הצלחה במסגרת המפעל הזה, כאשר בשתי הפעמים בהן הגיעה הקבוצה לגמר גביע הטוטו היא זכתה בגביע (עונת 2006/7 ועונת 2009/10), ואף בשתי העונות שהמועדון קטף את התואר, שחקניו של איזי שרצקי גם העפילו לליגת העל. במועדון הצפוני מקווים שהפעם הם מוסיפים למשרדו של המנכ"ל יוסי אדרי גם את גביע הטוטו של ליגת העל לעונת 2010/2011.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad