היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

כותרות הספורט

 

 

בקריית שמונה נעלו היום את ההכנות למשחקה של הקבוצה מחר בו יארחו הכחולים את הפועל רמת גן, האלופה שוב מגיעה למשחק כשהיא במומנטום שלילי וכבר עם חמישה מחזורים ללא ניצחון.

חניכיו של ברק בכר ממשיכים לפשל ברגעי האמת ולאבד נקודות בכל פעם מחדש, בנוסף לכך ידוע שהשנה האלופה מתקשה להשיג נקודות במשחקי הבית שלה ובקבוצה מקווים שסוף סוף הם יצליחו לשבור את שרשרת תוצאות התיקו ולהשיג ניצחון משמעותי, ללא 3 הנקודות בשבת מקומה של קריית שמונה מהפלייאוף העליון ימשיך להתרחק ויתחיל להיראות יותר בגדר חלום.

מהצד השני בהפועל רמת גן מגיעים למשחק מתחתית הטבלה לאחר שבמחזור האחרון הפסידו למכבי ת"א, חניכיו של אלי כהן נלחמים על כל נקודה ונקודה על מנת לנסות לצבור נקודות שיצילו אותם בסופו של דבר מירידה לליגה השניה, אחד מהשחקנים המשמעותיים בהרכב של כהן הוא אקס קריית שמונה הקשר אופיר חמו.

מהצד המקצועי לרשותו של בכר יעמדו כל שחקני הסגל, כשגם שחקני החיזוק שהצטרפו הבלם מור דהאן והקשר קני סייף כבר עברו בבקרה התקציבית ויוכלו ליטול חלק במשחק.

 

 

 

 

עדי אלישע עזב לרעננה: "הייתי חייב לשחק"

כמו כל קבוצות הליגה, גם בקרית שמונה עסוקים בחלון העברות שנסגר ביום רביעי האחרון, כאשר הפתעת היום הייתה מעברו של הקשר הצעיר עדי אלישע להפועל רעננה. הקשר, שהיה שותף מלא בעונת האליפות של הקבוצה לא זכה העונה כמעט לדקות משחק והיה מאוכזב מאד ממעמדו בקבוצה, בשל כך הוא ביקש משירצקי לא לעמוד בדרכו ולעבור לקבוצה אחרת והבעלים אישר את השאלתו של הקשר לרעננה עד לסוף העונה הנוכחית.

אלישע עצמו אמר לעיתון חדשות: "לא פשוט לעזוב את הבית ובכלל מועדון כמו קריית שמונה, אבל הייתי חייב לשחק ולקבל דקות משחק, רעננה הייתה אופציה מצוינת עבורי".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad