היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

כלב הוא לא בן אדם

לאחרונה יש תופעה חדשה בה מסתובבים בעלי כלבים וחשים ביטחון עצמי מופרז בשל העובדה שהם מצוידים ב'שומר' אישי הסר למרותם בצורה עיוורת וללא שאלות. כך קרה השבוע כאשר שניים שהסתובבו עם 'שומר הראש' שלהם נתקלו בעובר אורח, שתקף אותו.
הוגשה תלונה במשטרת ישראל על תקיפה חבלנית כנגד השניים, תושבי קריית שמונה.
השניים טיילו בשעות הערב באחת משכונות העיר כאשר נתקלו לפתע בכלב מסוכן, כאשר ביקשו מבעליו לתפוס אותו ולהוביל אותו ברצועה עם חסם פה על פי חוק הותקפו על ידי בעל הכלב ואדם נוסף שהיה איתו ונחבלו בגופם.
שוטרי משטרת ישראל החלו בפעולות לאיתור החשודים והם נעצרו כעבור זמן קצר ונחקרו בגין המיוחס להם.
מעצרם הוארך בבית משפט השלום בעיר במספר ימים בהתאם לבקשת המשטרה ובסיום החקירה שוחררו החשודים בתנאים מגבילים שהשית עליהם בית משפט.
התיק יועבר ליחידת התביעות של המשטרה להגשת כתבי אישום כנגד החשודים.
האחריות שכרוכה בגידול כלבים ובעלי חיים גדולה.
החוק להחזקת כלבים קובע כי על בעל הכלב מוטלת החובה לקבל רישיון להחזקת כלב שגילו שלושה חודשים ומעלה וכן קובע החוק כי על מחזיק בכלב למנוע את יציאתו מתחומי חצרו, אלא אם כן, הכלב מוחזק בידי אדם המסוגל לשלוט בו בכל רגע, ולמנוע מהכלב להשתחרר מהרצועה או לפגוע באחרים.
לכלבים המוגדרים "כלבים מסוכנים" קיימת הגבלת רצועה לשני מטרים והם מחויבים במחסום על פיהם גם בבית.
במקרים רבים של נשיכת כלב, עלול בעליו של הכלב לעמוד לדין פלילי בעבירה של התרשלות בהחזקת חיה, תוך שהוא צפוי בהרשעתו לקנסות ולעיתים אף לגזירת עונשים של כבדים עד מאסר.

הגיע מהכפר, פרץ לרכב ונעצר
תושבת בית הלל הגישה תלונה במשטרה על התפרצות לרכבה שחנה סמוך לביתה וגניבת רכוש מהרכב. משטרת ישראל פתחה בחקירה נמרצת לאיתור החשוד במעשה, והוא נעצר כעבור זמן קצר. מדובר בתושב אחד הכפרים באזור בשנות ה-20 לחייו. החשוד נחקר ומסר את גרסתו. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בעיר במספר ימים בהתאם לבקשת המשטרה והחקירה בעיצומה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad