היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

כמה טוב לראות אתכם שוב…

 קריית שמונה תארח מחר את מכבי חיפה במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו ובעצם תשחק לראשונה באצטדיון הביתי לעונת 2014/15, אומנם זה רק גביע הטוטו אך כידוע כמו בכל שנה בקריית שמונה לוקחים את המפעל ברצינות ומעבר לניסוי הכלים שבכר עורך המטרה היא להגיע כמה שיותר רחוק גם במסגרת הזו ואף לנסות לזכות בתואר פעם נוספת.

 

במועדון הצפוני ממשיכים בעשייה עבור הקהילה והודיעו כי חיילים, קצינים ונגדים, ייכנסו למשחק חינם, מעבר לכך כרטיס למבוגר למשחק יעלה 80 ₪, ולנוער -40 ₪. 
מכירת המנויים לעונה זו תמשיך היום (שישי) בקופות האצטדיון בין השעות 12:30-15:00, כמו כן ניתן לרכוש את המנויים גם בנקודות המכירה הקבועות והידועות.

 

את המשחק הראשון של גביע הטוטו שנערך ביום שלישי מול בני סכנין באצטדיון בעכו סיימה קריית שמונה בתוצאת תיקו 1:1. הקבוצה של ברק בכר דווקא הציגה יכולת נהדרת במשחקיה האחרונים מול דינמו מוסקבה במוקדמות הליגה האירופית, אך בסגל חסר, לא הייתה טובה מול סכנין וספגה גול לאחר טעות של גיא חיימוב, ארבע דקות מהפתיחה, טעות שכמעט עלתה לק"ש בהפסד.

השוער מסר לגל מאיו שכלל לא הביט על הכדור והיה גם גבו לשער, פיראס מוגרבי השתלט על המסירה ומצא את מילאן בויוביץ' ברחבה. האחרון לא התקשה לדחוק מקרוב ולעלות את סכנין ליתרון מוצדק, שנשמר עד לדקה ה-90.

בכר חסר מספר לא מבוטל של שחקני הרכב קבועים, גם כניסתם של רוג'רס קולה ודוד מנגה במחצית, לא עשתה את ההבדל, עד הדקה ה-90. מינדאוגאס פאנקה השתלט ראשון על הריבאונד לאחר כדור של אדריאן רוצ'ט למשקוף, ולא התקשה לדחוק מקרוב את השוויון הדרמטי.

מאמן קריית שמונה ברק בכר התייחס לתיקו ואמר: "זה לא היה המשחק הרגיל שלנו, אבל הצלחנו להבקיע שער ולזכות בנקודה וזה מה שחשוב. מול מכבי חיפה במחזור האחרון, נעלה בהרכב החזק ביותר שלנו ונעשה את המקסימום"

חיימוב התייחס לטעות הקשה שבעקבותיה ספגה הקבוצה את הגול הראשון ואמר: זו טעות שלא אופיינית ולא קשורה לכדורגל, טעות ביזארית"

 

בנושא אחר, בקבוצה מודאגים מהפציעות של עדן שמיר ואחמד עאבד ומקווים שהם יהיו כשירים לפתיחה העונה. לגבי שמיר שעבר בדיקת MRI, נודע שהוא שבר את קרסולו וצפוי להיעדר בחודש וחצי הקרובים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad