היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

להקת הרוזנים האיחוד

הוותיקים זוכרים את החבורה הצעירה והדינמית שהופיעה בקריית שמונה ומחוץ לעיר ברפרטואר עשיר שכלל מוזיקת פופ עולמית, ושירים בעברית שאפיינו את רוח התקופה.

בסוף השבוע האחרון נפגשו חברי להקת הרוזנים במועדון "הקרפיון השיכור" לערב נוסטלגי.

הרעיון למפגש היה של דקלה טרכטר בתו של קלידן הלהקה בני טרכטר, שיחד עם יובל אדרי הפכו את הרעיון למציאות מרגשת עד דמעות.

למפגש שאורגן בקפידה הגיעו חברי הלהקה מהרכביה השונים ומתקופות שונות בהם: קיקו מרגי, המתופף הראשון של הרוזנים שהיגיע במיוחד מחולון, עמרם ועקנין, יובל אדרי, שתרם רבות להצלחת המפגש, דוד סוויסה הגיטריסט שביצע חומרים של הביטלס בהצלחה גדולה וגבי דניאל הגיטריסט המחונן שמנגן עם הנשמה בצורה וירטואוזית, אז כהיום.

מלבד הנגנים היו בקהל גם המעריצים המושבעים של הלהקה בהם רפי אלמקייס ובני מבית הלל, שמחו דמעה מהתרגשות.

בני טרכטר, הקלידן שניגן בכל ההרכבים של הרוזנים החזיר את חבריו לימים עברו בנגינתו, גם הגיטריסטים דודו אהרון וליאור שהיגיע לתת כבוד ללהקת הרוזנים .

לקראת השעה אחת ושלושים בשיא הערב הוזמן מייסד הלהקה וזמר להקת הרוזנים, דודי בנימין (אפוטא – או מחפוטה, בפי החבר'ה). ואז, כאילו ולא חלפו עשורים כה רבים, דודי בליווי גבי דניאל הגיטריסט דודו אהרון, ליאור, דוד סוויסה, זאקי המתופף ובני טרכטר הקלידן, שדודי מבצע חומרים חדשים מאוד לצד שירים ישנים ואהובים מאז.

המפגש נמשך עד עלות השחר לשמחת ליבם של חברי הלהקה.

שאלנו את דודי מייסד הלהקה האם יהיה המשך למפגש והלהקה תתאחד שוב?

דודי: "אנחנו כרגע באטרף של רגשות וגם את ההופעה הזו עשינו ללא חזרות בכלל. פשוט מוזיקאים כל כך מוכשרים שזרמנו אחד עם השני. יתכן שנשוב לשתף פעולה ביחד. זה מאוד מורכב. בגדול אני בודק את הדברים. אם אני עושה הפקה אז זה יהיה משהו ענק עם רפרטואר וחומרים עדכניים ועם ציוד איכותי ומושקע. לא יהיו פשרות במוזיקה שלנו", אומר דודי ומבקש להודות לכל החברים שהגיעו מכל קצוות הארץ "תודה רבה למוזיקאים אחד אחד, ובמיוחד לחבר הטוב שלנו הרצל בן אשר מעיתון "חדשות הגליל"".

 

 

בתמונות: חברי להקת הרוזנים אז והשבוע.

אולי יעניין אותך

Bottom ad