היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ליגת העל יוצאת לדרך

אלופת ליגת העל תפתח את העונה במשחק מסקרן במיוחד מול בית"ר ירושלים, קריית שמונה מגיעה למשחק עם תחושות הפספוס והאכזבה בעקבות ההפסד לבאטה בוריסוב במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

הכחולים ייאלצו לשים את המשחק האחרון מאחוריהם ולנסות לפתוח את הליגה ברגל ימין למרות העייפות והאווירה, שכן דווקא ניצחון על בית"ר יכול להחזיר לקריית שמונה מעט מין הביטחון לאחר ההפסד.

מצד שני מגיעים הצהובים מהבירה עם עתיד מעורפל, אומנם עמותת האוהדים נכנסה כשותפה חוקית למועדון אך עדיין לבית"ר חסר לא מעט כסף כדי להשלים תקציב ראוי, יחד עם זאת ישנם בקבוצה מספר שחקנים שטרם חתמו על חוזה כגון עמית בן שושן, שי חדד ודן אייבנדר מה שמקשה על הקבוצה לפתוח את העונה כרגיל.

בניגוד לקריית שמונה שם בעיקר עברו קיץ רגוע ושמח בשל התוצאות בליגת האלופות אצל בית"ר עברו קיץ קשה ומרובה בסימני שאלה לגבי העתיד, אין ספק שעל הנייר קריית שמונה צריכה לקחת את 3 הנקודות ולתת תצוגה שתאותת כי היא מתכוונת לשמור על תואר האליפות בצפון, מצד שני חניכיו של אלי כהן לא יוותרו כל כך בקלות על הנקודות בעיקר כי פתיחת עונה עם ניצחון יכול לשנות קצת את האווירה ולהעניק לא מעט חיוכים לשבוע הקרוב בבית וגן.

יהיה מעניין כבר אמרנו?!

אולי יעניין אותך

Bottom ad