היום ה-04 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לקראת עונת הרחצה 2018 כל 15 חופי 'איגוד ערים כינרת' יוכרזו כחופים שקטים

ההצעה מתבססת על הצלחת הפיילוט שהחל לפני כארבע שנים, באיגוד ערים כינרת ורשות הכינרת להכרזת מספר מחופי הכינרת, כחופים שקטים, בהם נאסרת השמעת מוסיקה והכנסת ערכות הגברה וקריוקי לחופים. הפיילוט שהחל בחוף צאלון, היה להצלחה גדולה והוביל לשינוי מציאות מהותי באווירה וחווית הנופש, בחופים השקטים שהפכו לפופולריים, ומשכו אליהם משפחות רבות. בשנים האחרונות נוספו לרשימת החופים השקטים גם החופים חוקוק צפון, מפרץ אמנון, גופרה וצינברי.

במהלך הישיבה באיגוד ערים כינרת, הצביעו כל חברי הנהלת האיגוד פה אחד, בעד ההכרזה על כל חופי האיגוד כחופים שקטים, החל מעונת הרחצה הקרובה. ואלה החופים: דוגית, חלוקים, כורסי ולבנון, הנחשבים כיום לחופים רועשים יותר ופופולאריים בקרב צעירים, אשר עם השמעת המוסיקה הקולנית והחגיגות שנערכו על החוף, גם צרכו אלכוהול שסיכן את חייהם בעת רחצה בכינרת.

אלי מלכה, יו"ר איגוד ערים כינרת וראש מועצה אזורית גולן: "החלטה זו מצטרפת לעשייה בכל תשע שנות פעילות איגוד ערים כינרת להפיכת כלל חופי הכינרת ל"שקטים", תסייע בשיפור בחופים, שלא פעלו כחופים שקטים בעונה החולפת. ההחלטה תוביל לעלייה משמעותית במספר המשפחות שיבואו לנפוש עם ילדיהם, באגם הלאומי ותסייע בפיקוח על התנהגות בני הנוער המגיעים לחופים. הוגדרו שלושה אזורים ספציפיים לכל פעילות בחופי האיגוד, אזור רחצה בסמוך לקו המים, בו נאסר להקים אוהלים ולהבעיר מנגלים, אזורי קמפינג ומנגלים וכן אזורי חנייה. אני מברך את משטרת ישראל עם שיתוף הפעולה" אומר מלכה.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad