היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מה קורה בגליל עליון?!

4 מיליון שקלים לפיתוח בקיבוצים

מליאת המועצה האזורית הגליל העליון אישרה בישיבתה האחרונה מיום 25 לאוקטובר תקציבי פיתוח חדשים והגדלת קיימים (תב"רים: תקציבים בלתי רגילים) בהיקף של כ- 2.4 מיליון שקלים במסגרת פרויקטים שונים ברחבי המועצה.

יוסי שמעוני גזבר המועצה מסר כי בין התקציבים שאושרו, הגדלות תקציביות באמצעות כספי סבסוד ממשרד הבינוי לתשתיות בהרחבות של כפר סאלד, איילת השחר ויפתח. כמו כן אושר שיפור תשתיות תחבורה בשדה נחמיה, והגדלת ביצוע מרכיבי ביטחון (ממשרד הביטחון) בקיבוץ צבעון.

 

 

20 שנה לרצח רבין

בכל מערכת החינוך של מועצה אזורית הגליל העליון גנים, בתי ספר יסודי ותיכון ציינו השבוע מלאת 20 שנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר יצחק רבין בידי מתנקש יהודי.
מסגרות החינוך נתנו לאירוע את הצביון המתאים להן בטקסי הזיכרון ובשיחות, בהתאם לרוח הייחודית של כל מסגרת חינוכית, ובהתאם לגילים השונים של הילדים והנוער.

גדוד 50 מסתער

עם הגשם הראשון נפתחה גם עונת תיירות החורף. השבוע ביקרה באזור שלנו משלחת של 50 סוכני תיירות-פנים ממרכז הארץ, והם התארחו בגליל העליון, בכדי להכיר אתרי אירוח בילוי ואטרקציות תיירותיות.

מאיר "כושי" לוי מנהל החברה הכלכלית של המועצה שארגן הדריך את הסיור ביחד עם משרד התיירות: "המטרה שלנו היא עידוד התיירות בגליל העליון בכלל, ואת זו של חודשי החורף בפרט, אז קטן משמעותית מספר התיירים באזור שלנו. סוכני התיירות התלהבו מהיקבים, האווירה והנוף הייחודיים ואיכות בתי ההארחה שראו. האתגר שלנו הוא להוציא את הישראלי משמיכת הפוך ולהביאו לטיול ובילוי בחבל הארץ שלנו", ציין "כושי".

 

 

    

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad