היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מוזיאון חצר תל חי מאמץ את ילדי בי"ס תל חי מקריית שמונה

תלמידי כתות ג' ו-ד' מבית ספר תל חי בעיר קיימו פעילות ט"ו בשבט במוזיאון חצר תל חי שכללה נטיעות עצים, שתילת פרחים בחצר ולמדו על מורשתו של יוסף טרומפלדור.

בשנתיים האחרונות מוזיאון חצר תל חי מקיים שיתוף פעולה עם בית הספר היסודי "תל חי" מקריית שמונה שכולל אימוץ של שכבות ג' ו-ד' לימי פעילות מגוונים במהלך השנה. בפעילות  שנערכה ביום חמישי שעבר נהנו התלמידים מפעילות מגוונת שכללה טיול רגלי מבית הספר בקריית שמונה אל המוזיאון, דרך טיילת הפרחים והשירים, שמעו את סיפורי החלוצים, שתלו פרחי לוע הארי בחצר המוזיאון, אפו פיתות בטבון וקיבלו תעודת השתתפות ודגם להרכבה עצמית של המוזיאון.

מנהלת מוזיאון חצר תל חי, טלי פ-הררי: "שמנו לנו למטרה לחבר את ילדי האזור לנושא ההתיישבות, הציונות וסיפורם של יוסף טרומפלדור וחבריו באופן חוויתי. וכן לחבר אותם לאזור הגליל העליון באמצעות פעילות מהנה. למרבה ההפתעה הילדים גם למדו וגם נהנו. במסגרת הפעילות התקיים גם סיור תיאטרלי המועבר ע"י מדריכי המקום, המחופשים לדמויותיהם של מתיישבי תל חי".

מוזיאון חצר תל חי מציע לקהל הרחב סיורים תיאטרליים המועברים ע"י מדריכי המוזיאון שלובשים דמותם של חלוצים ומבטיחים חוויה מרתקת. בגמר הסיור, מוזמנת המשפחה להתלבש כחלוצים ולהצטלם. המוזיאון פתוח בימים א'-ו' ואת הסיורים יש לתאם מראש. מידע נוסף ניתן לקבל בטלפון 04-6951333, בדף הפייסבוק שלנו או באתר האינטרנט שכתובתו http://www.hatser-telhai.org.il

אולי יעניין אותך

Bottom ad